ارسال انواع پسته فندقی زرند به سراسر کشور _ خشکبار شادیز

ارسال انواع پسته فندقی زرند

ارسال انواع پسته فندقی زرند به سراسر کشور _ خشکبار شادیز انواع پسته فندقی زرند را به صورت خام و بی واسطه به فروش می رساند.

ارسال انواع پسته فندقی زرند به سراسر کشور

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در دنیا است. انواع مختلف پسته در شهرهای مختلف ایران به صورت عمده تولید می گردد. شهرستان زرند نیز یکی از قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان می باشد.

به طور کلی استان کرمان در زمینه تولید پسته فندقی رتبه نخست را در کشور دارا می باشد. شهرستان زرند اصلی ترین قطب تولید پسته فندقی در استان کرمان است.

بیشترین حجم از سطح زیر کشت پسته در شهرستان زرند متعلق به پسته فندقی و پس از آن پسته احمد آقایی می باشد. شهرستان زرند به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب محیط مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است. پسته فندقی زرند بهنرین و مرغوب ترین پسته فندقی تولید شده در کشور است و همواره از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد.

پسته فندقی از ارقام گرد و کوچک پسته است و انواع مختلفی دارد.

انواع پسته فندقی عبارتند از:

پسته فندقی دستچین یا توچین

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

 

انس پسته فندقی بالا است و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم  دارد از طرفی پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد به همین دلیل میزان تقاضای بالایی هم در بازارهای داخلی و هم خارجی دارد.پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.صادرات پسته فندقی به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی مانند روسیه،چین،هنگ کنگ و ویتنام انجام می شود.

پسته فندقی تولید شده در زرند طعم بسیار عالی،مغز سبز و چربی بالایی دارد و در انواع و انس های مختلف به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده پسته در ایران عمده پسته فندقی زرند را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

ارسال انواع پسته فندقی زرندارسال انواع پسته فندقی زرند به سراسر کشورارسال پسته فندقی به سراسر کشورانواع پسته فندقی زرندپسته فندقی زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *