تامین کننده بادام سنگی ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز

تامین کننده بادام سنگی ایرانی

تامین کننده بادام سنگی ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام سنگی ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده از سراسر نقاط ایران برای مشتریان تامین می نماید.

تامین کننده بادام سنگی ایرانی

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است . این بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود. بادام سنگی جزو رایج ترین بادام های شیرین درختی است که از میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم خریداران و تجار ایرانی برخوردار می باشد.

فواید و مصارف بادام سنگی

مغز بادام سنگی طعم شیرین،چربی فراوان و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. از بادام سنگی در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. بیش از نیمی از مغز بادام سنگی از روغن تشکیل شده است. روغن بادام را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند.

بادام سنگی کیفیت بسیار خوب هم چنین قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل خرید و فروش آن بیشتر به صورت عمده انجام می شود خرید عمده بادام سنگی بسیار مقرون به صرفه است. بادام سنگی به دلیل دارا بودن پوست ضخیم زمان ماندگاری بالایی دارد و انبار داری آن نیز بسیار آسان می باشد.

بادام سنگی علاوه بر بازار پر رونق داخلی میزان صادرات بالایی به کشورهای خارجی خصوصا کشورهای همسایه دارد . صادرات بادام از تجارت های بسیار پر سود است زیرا این بادام کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد از طرفی بادام درختی در کمتر کشوری به صورت عمده تولید می گردد.

بیشترین حجم از تولید بادام سنگی در کشور در رتبه اول متعلق به استان فارس و پس از آن استان چهار محال بختیاری،اصفهان و سایر مناطق است. درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو به صورت دیم نیز کشت می شود.

مجموعه خشکبار شادیز عمده بادام سنگی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب برای تک تک مشتریان تامین می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی ایرانیتامین بادام سنگیتامین بادام سنگی ایرانیتامین کننده بادام سنگیتامین کننده بادام سنگی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *