خرید بادام سنگی ایرانی عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام سنگی ایرانی عمده

.خرید بادام سنگی ایرانی عمده _ شرکت بازرگانی شادیز ارائه دهنده بادام سنگی مرغوب ایرانی، به صورت عمده به خریداران محترم در سراسر کشور می باشد.

خرید بادام سنگی ایرانی عمده

خرید بادام سنگی عمده به عنوان یکی از معروف ترین انواع بادام تولید شده در ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار است. بادام سنگی رایج ترین نوع بادام درختی ایرانی است که به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارد.

معرفی بادام سنگی

بادام سنگی نوعی از بادام های ایرانی با پوست چوبی بسیار مستحکم است. به همین دلیل با نام بادام سنگی شناخته می شود. مغز این نوع بادام طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارد. درخت بادام سنگی مقاومت بسیار بالایی در برابر کم آبی دارد. از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت بسیار کم نیز رشد می کند.

بادام سنگی از ارقام دیر گل است به همین دلیل بیشتر در مناطق معتدل و سرد مانند استان فارس،اصفهان،کرمان،چهار محال بختیاری و.. تولید می گردد. بیشترین حجم تولید بادام سنگی در کشور متعلق به استان فارس است. به همین دلیل خرید و فروش این محصول در استان فارس از رونق بالایی برخوردار می باشد.

علاوه بر کیفیت بالا و طعم عالی این بادام قیمت ارزان تری نسبت به سایر انواع بادام دارد. از این رو بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود. از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع روغن گیری استفاده می شود.

بادام سنگی هم چنین میزان صادرات بالایی به کشورهای خارجی خصوصا کشورهای همسایه ایران دارد. به طور کلی بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین تجار و خریداران دارد.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی این محصول،عمده بادام سنگی درجه یک ایرانی را بدون واسطه به خریداران محترم ارائه می نماید.

خریداران عزیز می توانند جهت سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی موجود با مدیر فروش شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایند.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی ایرانیبادام سنگی ایرانی عمدهخرید بادام سنگی ایرانیخرید بادام سنگی ایرانی عمدهخرید بادام سنگی عمده ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *