خرید و فروش بادام سنگی ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش بادام سنگی ایرانی

خرید و فروش بادام سنگی ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز در حوزه خرید و فروش بادام سنگی در ایران به صورت گسترده فعالیت می نماید.

خرید و فروش بادام سنگی ایرانی

بادام سنگی یکی از شناخته شده ترین و رایج ترین انواع بادام  درختی تولید شده در ایران است. این نوع بادام به دلیل کیفیت و قیمت مناسب از میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران برخوردار است.

پوست چوبی این نوع بادام بسیار مستحکم است و به وسیله دست قابل شکستن نیست. مغز بادام سنگی کیفیت مناسب،طعم شیرین و درصد چربی بالا هم چنین مواد مغذی بسیار فراوانی دارد.

درخت بادام سنگی به دلیل سازگاری و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری،کرمان و اصفهان تولید می گردد. قیمت بادام سنگی از سایر انواع بادام مانند بادام کاغذی،بادام شاهرودی و بادام مامایی پایین تر است.

بادام سنگی به شکل مغز شده و با پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود. بادام سنگی هم چنین به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه ایران صادر می گردد.

بیشترین حجم از تولید و تقاضای بادام در کشور متعلق به بادام سنگی است هم چنین بیشترین میزان تقاضای مغز بادام نیز به مغز بادام سنگی اختصاص دارد.

از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای استخراج روغن از آن استفاده می شود. از روغن بادام جهت مصارف خوراکمی و موضعی هم چنین در صنایع بهداشتی،آرایشی و .. استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام سنگی تازه ایرانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران در سراسر کشور ارائه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

خرید بادام سنگی ایرانیخرید فروش بادام سنگی ایرانیخرید و فروش بادام سنگیخرید و فروش بادام سنگی ایرانیفروش بادام سنگی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *