فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی

فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی درجه ایرانی را به صورت با پوست و بدون پوست با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی

بادام سنگی یکی از پر فروش ترین انواع بادام ایرانی است. این بادام پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. بادام سنگی مغز شیرین و میزان چربی بسیار بالا و هم چنین خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد به همین خاطر از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی در ایران است و همواره متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد. درخت بادام سنگی به دلیل سازگاری و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان و.. تولید می گردد.

یکی از مهم ترین مزیت های بادام سنگی علاوه بر کیفیت خوب،قیمت متعادل و مناسب آن است که سبب افزایش تقاضای آن شده است. بادام سنگی بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود.

بادام سنگی منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و کلسیم است که از املاح و مواد ضروری برای سلامتی بدن به شمار می رود. مصرف بادام سبب استحکام استوان ها و دندان ها،تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش قدرت جنسی،پیشگیری از دیابت،چربی خون ، فشار خون و آلزایمر می شود.

مجموعه خشکبار شادیز عمده بادام سنگی مرغوب و تازه را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران گرامی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی ایرانیبادام سنگی ایرانی مرغوببادام سنگی مرغوب ایرانیفروش بادام سنگی ایرانیفروش بادام سنگی مرغوبفروش بادام سنگی مرغوب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *