خرید و قیمت پسته کله قوچی ممتاز _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید و قیمت پسته کله قوچی

خرید و قیمت پسته کله قوچی ممتاز _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته کله قوچی خام و ممتاز را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید و قیمت پسته کله قوچی ممتاز

پسته کله قوچی یکی از انواع ممتاز پسته های ایرانی به شمار می رود. این نوع پسته پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید پسته را در کشور به خود اختصاص داده . بیشترین حجم زیر کشت پسته کله قوچی متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است.

پسته کله قوچی ظاهری درشت و کروی مانند دارد. از پسته کله قوچی به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا هم چنین طعم بسیار عالی بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود.پسته کله قوچی ممتاز گزینه مناسبی برای استفاده در آجیل و صادرات به کشورهای لوکس پسند است.

پسته کله قوچی پوست استخوانی روشن و مغز قرمز رنگی دارد.این پسته جزو ارقام فندقی به شمار می آید و ظاهری درشت و تپل دارد.پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در کشور است. انس های مختلف پسته کله قوچی به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس هم چنین کشورهای اروپایی مانند آلمان صادر می گردد.

قیمت پسته کله قوچی با توجه به انس،درجه خندانی،رویت پسته هم چنین تازگی و کیفیت آن محاسبه می شود. به طور کلی قیمت پسته کله قوچی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی و احمد آقایی بیشتر است.

مشتریان عزیز می توانند از طریق این مجموعه عمده پسته کله قوچی ممتاز را به صورت مستقیم از تولید کننده و با بهترین قیمت خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

خرید پسته کله قوچیخرید پسته کله قوچی ممتازخرید و قیمت پسته کله قوچیخرید و قیمت پسته کله قوچی ممتازقیمت پسته کله قوچیقیمت پسته کله قوچی ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *