فروش مغز پسته سبز زرند _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز پسته سبز زرند

فروش مغز پسته سبز زرند _ شرکت خشکبار شادیز مغز پسته سبز و مرغوب زرند را به صورت عمده و با قیمت بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

فروش مغز پسته سبز زرند

شهرستان زرند از قطب های تولید و فروش انواع پسته و مغز پسته در کرمان است . مغز پسته سبز(کال) زرند یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع مغز پسته تولید شده در کشور است. مغز پسته سبز یا کال به مغز پسته هایی می گویند که پیش از رسیدن از درخت برداشت می شوند این نوع مغز پسته رنگ سبز و طعم بسیار خوبی دارد و با قیمت بالاتری نسبت دیگر انواع مغز پسته به بازارهای داخلی و کشورهای اروپایی و چین عرضه می گردد.

پسته کال را زمانی که ۳۰ تا ۴۰ درصد از دانه های پسته رنگ پوست نازک آن ها از سفید به زرد تبدیل شده باشد برداشت می نمایند. پسته زرند با توجه به شرایط آب و هوایی خاصی که دارد از نظر طعم،رنگ و کیفیت رتبه اول را در استان کرمان به خود اختصاص داده است.

مغز پسته تنها بخش خوراکی میوه پسته است که در انواع و کیفیت های متنوع به بازار عرضه می گردد. مغز پسته طعم خوب،چربی بالا و خواص مغذی بسیار زیادی دارد. مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود. مغز پسته منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،مس،منیزیم،روی،فسفر و فیبر است . پسته تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های مختلف مانند سرطان ها دارد.

قیمت مغز پسته

قیمت مغز پسته با توجه به نوع،انس ،رنگ و کیفیت آن محاسبه می شود. حجم خرید و میزان عرضه و تقاضا هم چنین نوسانات بازار نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت مغز پسته است.

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز پسته زرند را با بالاتری ن کیفیت و مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با کارشناسان شادیز تکاس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش مغز پسته زرندفزروش مغز پسته سبز زرندمغز پسته زرندمغز پسته سبز زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *