قیمت پسته احمد آقایی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت پسته احمد آقایی صادراتی

قیمت پسته احمد آقایی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته احمد آقایی را با بالاترین درجه کیفی به صورت مستقیم از تولید کننده عرضه می نماید.

قیمت پسته احمد آقایی صادراتی

همانطور که می دانید کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا است. پسته های ایرانی تنوع بالا و طعم بسیار عالی دارند که سبب شهرت و افزایش تقاضای آن ها از سوی کشورهای خارجی شده است.

پسته احمد آقایی یکی از پر فروش ترین انواع پسته صادراتی ایران است که علاوه بر کیفیت خوب،قیمت مناسب و متعادلی دارد. قیمت پسته احمد آقایی با توجه به نوع آن متفاوت است پسته احمد آقایی در انواع پسته خندان،پسته دهن بست و پسته آب خندان به بازار عرضه می گردد. پسته های خندان طبیعی قیمت بالاتری نسبت به پسته های آب خندان دارند. پسته های آب خندان همان پسته های دهن بست هستند که طی فرآیند مکانیکی خندان شده اند و کیفیت پایین تری نسبت به پسته های خندان دارند. در درجه بعدی پسته دهن بست احمد آقایی است که از دو نوع دیگر قیمت ارزان تری دارد این درحالی است که پسته های دهان بست به دلیل عدم وجود آفلا توکسین گزینه مناسبی جهت صادرات به خصوص کشورهای اروپایی می باشند.

به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی با توجه به انس،درجه خندانی و کیفیت آن محاسبه می گردد. قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری و پسته کله قوچی پایین تر و از پسته فندقی بالاتر است. در درجه اول این پسته گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای قیمت محور می باشد اما به دلیل کیفیت مناسب میزان صادرات خوبی نیز به کشورهای کیفیت محور دارد.

بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی را با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب به صورت عمده در اختیار خریداران و تجار عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی صادراتیقیمت پسته احمد آقاییقیمت پسته احمد آقایی صادراتیقیمت پسته صادراتی احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *