بهترین تامین کنندگان پسته در ایران

بهترین تامین کنندگان پسته در ایران_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

بهترین تامین کنندگان پسته در ایران:شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان بهترین و معتبرترین عرضه کننده پسته در ایران؛ آماده ارائه پسته صادراتی درجه یک و خدمات بازرگانی در این حوزه می باشد.

بهترین تامین کنندگان پسته در ایران

گروه تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز)برای تبدیل شدن به اولین انتخاب مشتری برای پسته، آجیل، میوه های خشک، و سایر محصولات کشاورزی، تلاش می کند تا با ارائه تازه ترین و بالاترین کیفیت محصولات خود با پیروی از استاندارد های بین المللی به این چشم انداز دست یابد.

به همین منظور، ما مزرعه های پسته خود را در خاورمیانه داریم و پسته ارگانیک خالص را در ارقام مختلف کشت و در سراسر جهان عرضه می نماییم. 

پسته به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد مورد توجه است. اگر به دنبال آجیل هستید تا یک میان وعده خوشمزه پر از مواد معدنی و ویتامین های سالم درست کنید، می توانید پسته را انتخاب کنید.

پسته ایران از نظر کیفیت و طعم بالاتر از سایر پسته های تولید شده در جهان است. پسته ایرانی لطیف ترین، فاخرترین و نفیس ترین میوه ای است که مزارع ایران عرضه می کنند.
طعم فوق العاده ای دارد و از محتوای چربی بسیار بالایی برخوردار می باشد. درصد مغز پسته ایران بسیار بالاست و از نظر ظاهری زیباترین و هوس انگیزترین آجیل هاست.

پسته در ایران از تامین کنندگان مختلفی بهره می برد که این تامین کنندگان به دلیل تخصص در تولید و فرآوری پسته آن را برای صادرات تهیه می کنند.
شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان بهترین و معتبرترین عرضه کننده پسته در ایران؛ آماده ارائه پسته صادراتی درجه یک و خدمات بازرگانی در این حوزه می باشد.

اگر می خواهید در مورد محصولات ما بیشتر بدانید، در صورت تمایل با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

انواع پسته تولیدی ایران

انواع پسته تولیدی ایران - بهترین تامین کنندگان پسته در ایران_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

پسته ایران به طور کلی در دو منطقه تولید می شود. مهمترین تولیدکنندگان پسته در ایران دو استان زیر هستند.

-کرمان

-خراسان
این دو استان به عنوان قطب تولید پسته و محصولات پسته نیز شناخته می شوند. پسته های مختلفی در این دو استان تولید می شود. این پسته ها با توجه به نیاز و درخواست مشتریان به کشورهای مختلف ارسال می شود.

در زیر مهمترین پسته های تولید شده در مزارع ایران آورده شده است.

-اکبری
-احمد آقایی
– کله قوچی
– فندقی
-بادامی

ارقام مذکور از نظر شکل ظاهری به دو گروه گرد (کله قوچی و فندقی) و کشیده (اکبری، احمد آقایی و بادامی) تقسیم می شوند.

خدمات گروه تامین و صادرات پسته ایران،شادیز

خدمات گروه تامین و صادرات پسته ایران،شادیز - بهترین تامین کنندگان پسته در ایران_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

ما انواع محصولات کشاورزی تازه و خشک ایرانی به ویژه پسته را عرضه می کنیم.
هدف ما ایجاد یک رابطه بلندمدت همراه با وفاداری با مشتریان خود از طریق شفافیت، صداقت و ارائه خدمات مورد نظر شما است.

بسته بندی متنوع
ما قادر به بسته بندی در بسته های مختلف عمده و مصرفی بر اساس درخواست مشتری هستیم.

قیمت های رقابتی
نیازهای خود را با تامین کنندگان دست اول برآورده کنید.
به لطف ارتباط عمیق و مستقیم با کشاورزان ایرانی،
ما می توانیم محصول مورد نظر شما را با قیمت رقابتی از بهترین مزارع در سراسر ایران تهیه کنیم.

اخلاق تجاری و تیمی
رسالت ما عرضه محصولات با کیفیت ایرانی دقیقا بر اساس نیاز مشتری است، ما در بازار صادرات ایران خلأ را برای تامین کنندگان مورد اعتماد، حرفه ای و دست اول احساس کردیم و به همین دلیل با سال ها حضور در عرصه صادرات منابع اصلی را می شناسیم.

نیاز بازار هدف
محصولات ما طبق درخواست مشتری و نیاز بازار هدف به خریداران عرضه می گردد. ما بهترین پیشنهادات کیفیت و قیمت را به خریداران و همکاران خود در این عرصه ارائه می دهیم. هدف اصلی ما ایجاد روابط بلندمدت با مشتریانمان است.

این مجموعه به لطف شبکه گسترده و ارتباط مستقیم با کشاورزان برتر ایرانی و تیم لجستیکی بسیار کارآمد، کیفیت و قیمت مطلوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای اطلاع از سایر خدمات و محصولات ما با کارشناسان شرکت پسته و خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

آجیل و خشکبارپسته

انواع پسته ایرانانواع پسته تولیدی ایرانبازار صادرات پسته ایرانبزرگترین تامین کننده پسته در ایرانبهترین تامین کنندگان پسته ایرانبهترین صادرکنندگان پسته در ایرانتامین پسته صادراتیتامین عمده پستهتامین کنندگان پستهتامین کنندگان پسته در ایرانتامین کننده پستهتامین کننده پسته احمد آقاییتامین کننده پسته ارگانیک ایرانیتامین کننده پسته اکبریتامین کننده پسته ایرانیتامین کننده پسته خامتامین کننده پسته رفسنجانتامین کننده پسته صادراتیتامین کننده پسته فندقیتامین کننده پسته کرمانتامین کننده پسته کله قوچیتامین کننده پسته مشهدتامین کننده و صادرکننده پستهتامین و صادرات پسته ایرانتولید و صادرات پسته ایرانتولیدکنندگان پسته در ایرانخرید عمده پسته ایرانیشرکت پسته شادیزشرکت تامین کننده پستهشرکت صادرات پستهشرکت صادرکننده پسته ایرانیشرکت های صادرات پسته ایرانصادرات پسته ایرانعرضه پسته ایرانیعرضه کننده پسته ایرانیفروش عمده پسته صادراتیقیمت پسته در ایرانکارخانه پسته شادیزکارخانه تولید پسته در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *