توزیع عمده پسته در بازار های بین المللی

توزیع عمده پسته در بازار های بین المللی_ شرکت شادیز

توزیع عمده پسته در بازار های بین المللی:شرکت تجارت پویا با برند شادیز پیشروترین تامین کننده، توزیع کننده و صادرکننده پسته و خشکبار ایرانی است.

ما در کنار گروه متخصص خود در زمینه هایی مانند کشاورزی، تجارت الکترونیک، لجستیک صادرات و تحقیق و توسعه، جایگاهی در بازار بین المللی ایجاد کرده ایم تا پسته و خشکبار ایرانی با بهترین کیفیت را به مشتریان ارزشمند خود عرضه کنیم.

توزیع عمده پسته در بازار های بین المللی

شرکت تجارت پویا با برند شادیز پیشروترین تامین کننده، توزیع کننده و صادرکننده پسته و خشکبار ایرانی است.

ما در کنار گروه متخصص خود در زمینه هایی مانند کشاورزی، تجارت الکترونیک، لجستیک صادرات و تحقیق و توسعه، جایگاهی در بازار بین المللی ایجاد کرده ایم تا پسته و خشکبار ایرانی با بهترین کیفیت را به مشتریان ارزشمند خود عرضه کنیم.

در ادامه برخی از خدمات شرکت تجارت پویا(شادیز) آورده شده است:

  • ارائه محصولات طبق استانداردهای اتحادیه اروپا، ISO (سازمان بین‌المللی استاندارد)، استانداردهای بین‌المللی غذایی Codex Alimentarius.
  • بازاریابی جهانی آجیل، خشکبار و سایر محصولات کشاورزی.
  • ارائه بسته بندی سفارشی و لیبل گذاری خصوصی.
  • عقد قرارداد با کشاورزان عمده فروش و کنترل مراحل کشت و ارائه خرید تضمینی محصولات.
  • بررسی آفات، بیماری ها و استانداردهای بهداشتی محصول.
  • انعقاد تفاهم نامه (MOU) با آزمایشگاه ها برای همکاری.
  • استفاده از جدیدترین روش‌های تجارت الکترونیک، روش‌های مختلف انتقال پول مانند ارزهای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و ..

پراکندگی جغرافیایی پسته

پراکندگی جغرافیایی پسته - توزیع عمده پسته در بازار های بین المللی_ شرکت شادیز

مناطق مناسب برای تولید پسته مناطقی هستند که تابستان‌های طولانی، گرم و خشک و زمستان‌های معتدل دارند و بهترین موقعیت جغرافیایی برای کشت پسته در عرض جغرافیایی ۲۹ تا ۳۹ درجه شمالی است. پسته در مناطقی با ارتفاع ۲۲۰۰-۲۸۰۰ متر از سطح دریا بهترین رشد را دارد و پراکندگی جغرافیایی پسته در جهان عمدتاً به این شرایط اقلیمی مربوط است.

کشورهای تولید کننده پسته بر اساس آخرین آمار منتشر شده از نظر حجم تولید شامل آمریکا، ایران، ترکیه، سوریه، افغانستان، لبنان، فلسطین، عراق، هند، چین، یونان، اسپانیا، ایتالیا، تونس، استرالیا، جنوب اروپا و کشورهای بیابانی آسیا و آفریقا بر اساس پراکندگی جغرافیایی پسته و آخرین آمار، بیشترین سهم از این بازار یعنی ۷۷۱/۴۹۴ تن متعلق به کشورهای آمریکا، ایران، هنگ کنگ، آلمان، بلژیک و هلند است. عمده واردکنندگان پسته چین، ویتنام، آلمان، بلژیک، امارات، اسپانیا و هند هستند.

تولید پسته در ایران

تولید پسته در ایران - توزیع عمده پسته در بازار های بین المللی_ شرکت شادیز

ایران سرزمین طلای سبز (پسته)، طلای سرخ (زعفران)، طلای شیرین (خرما) و طلای سیاه (پترولیوم) است. پسته که به عنوان یکی از با ارزش ترین محصولات باغی ایران، سومین کالای صادراتی غیرنفتی و اولین کالای صادراتی بخش کشاورزی ایران شناخته می شود، در بین محصولات کشاورزی از اهمیت اقتصادی خاصی برخوردار است. سوابق تاریخی حاکی از آن است که نخستین باغ های پسته در خراسان در قرن ششم هجری قمری و در شهر بیهق (سبزوار کنونی) ایران ساخته شد و سرانجام به سواحل مدیترانه گسترش یافت. در حال حاضر سطح زیرکشت پسته ۴۴۰۰۰۰ هکتار (۳۰۰۰۰۰ هکتار باغ بارور و ۱۱۰۰۰۰ هکتار باغ غیربارور) گزارش شده است. تولید پسته کشور به طور متوسط ​​۲۲۰ هزار تن است. با این حال، در سال ۲۰۱۸، دچار کاهش شدید تناژ شد. استان هایی مانند کرمان، خراسان، یزد و فارس بیشترین پراکندگی جغرافیایی پسته را در ایران دارند.

از معروف ترین گونه های پسته ایران می توان به اکبری، کله قوچی، احمد آقایی، فندقی(اوحدی)، بادامی زرند، ممتاز، خنجری دامغان، شاه پسند، دانشمندی و قزوینی اشاره کرد.

شادیز توزیع کننده انواع پسته در بازار جهانی

شادیز توزیع کننده انواع پسته در بازار جهانی - توزیع عمده پسته در بازار های بین المللی_ شرکت شادیز

در این مجموعه تولیدی و تجاری انواع پسته تولیدی ایران به طور عمده در کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی، عربی و … توزیع و عرضه می شود.

این گروه علاوه بر عرضه پسته ایرانی به بازارهای جهانی،از طریق کانال های توزیع بین المللی گسترده؛ دیگر انواع پسته از جمله پسته کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا)، پسته اسپانیایی و ترکیه ای را با بهترین کیفیت در بازارهای مختلف توزیع می کند.

تجارت پویا (شادیز) یک تامین کننده  معتبر، با نفوذ تعداد زیادی از تولیدکنندگان، پردازشگران و تامین کنندگان صنعت پسته در سراسر جهان است.ما در حال حاضر پسته خام، بو داده و شور، مغز پسته و پسته ارگانیک را عرضه می کنیم. ما می خواهیم فرصتی باشد تا منبع پسته شما باشیم.

برای اطلاع از سایر خدمات و محصولات ما با کارشناسان شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

پسته

بازار پسته ایرانبازرگانی پسته و خشکبار شادیزپخش عمده پستهپسته ارگانیکتامین کنندگان جهانی پستهتامین کننده انواع پستهتامین کننده پسته و خشکبار ایرانیتوزیع عمده پستهتوزیع عمده پسته در بازارتوزیع کننده انواع پستهتوزیع کننده پسته ایرانیتوزیع کننده پسته در بازار جهانیتوزیع کننده پسته و خشکبار ایرانیتوزیع و عرضه پستهتولید پسته در ایرانتولید عمده پستهتولیدکنندگان پسته در ایرانتولیدکنندگان جهانی پستهخرید پسته آمریکاییخرید پسته ترکیخرید عمده پسته ایرانیشرکت پسته شادیزصادرکننده پستهصادرکننده پسته و خشکبار ایرانیصنعت پسته ایرانطلای سبز (پسته)عرضه بین المللی پستهعرضه کننده انواع پستهفروش بین المللی پستهفروش عمده پسته ایرانقیمت پسته در بازارکارخانه تولید پستهیبازار جهانی پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *