شادیز، صادرکننده کشمش، انجیر و زردآلو خشک

شادیز، صادرکننده کشمش، انجیر و زردآلو خشک

شادیز، صادرکننده کشمش، انجیر و زردآلو خشک:شرکت تجارت پویا با برند شادیز از فعالان حوزه تولید و صادرات کشمش، انجیر،زردآلو و سایر میوه های خشک شده از ایران به جهان است.

محصولات اصلی شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز در زمینه مبوه خشک، زردآلو خشک، انجیر خشک طبیعی و انواع کشمش و سایر میوه های خشک شده باکیفیت و طبیعی می باشد. این محصولات از میوه های ممتاز در بازار ایران و با بالاترین استانداردها تولید شده است.

شادیز، صادرکننده کشمش، انجیر و زردآلو خشک

میوه های خشک در گروه تنقلات با ویتامین بالا قرار می گیرند. این محصولات به خصوص کشمش، انجیر و زردآلو خشک سرشار از ویتامین و فوق العاده خوشمزه است. آن ها طبیعی ترین میوه های خشک شده بدون هیچ گونه افزودنی هستند.

مجموعه خشکبار شادیز با دارا بودن چندین سال تجربه در صادرات آجیل، خشکبار و میوه های خشک آماده ارائه خدمات متعدد به خریداران گرامی در سراسر جهان می باشد:

  • محصول باکیفیت
  •  قیمت رقابتی
  • بسته بندی متنوع
  • لیبل گذاری خصوصی
  • بارگذاری به موقع
  •  گزارش آنالیز آزمایشگاهی معتبر بین المللی

خشکبار و میوه های خشک یکی از مهم ترین مواد غذایی در جهان است و سالانه مقادیر قابل توجهی از این محصول در ایران تولید می شود. کیفیت و طعم خشکبار ایرانی بسیار بهتر از سایر محصولات در دنیا است. افراد زیادی اقدام به خرید این محصولات کردند تا جایی که در حال حاضر این محصول به یکی از اقلام مهم و دائمی وارداتی از بسیاری از کشورها تبدیل شده است و سالانه مقادیر قابل توجهی از انواع آن با برندهای مختلف به کشورهای مختلف وارد می شود. آجبل، خشکبار و میوه های خشک از محبوب ترین و معروف ترین محصولات صنعت کشاورزی ایران است.

ما به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان خشکبار ایرانی آماده همکاری با شما برای سالهای طولانی هستیم.

نحوه تولید میوه خشک

نحوه تولید میوه خشک - شادیز، صادرکننده کشمش، انجیر و زردآلو خشک

کارخانه ما دارای سیستم ماشین آلات مدرن برای تولید میوه های خشک با استانداردهای بهداشتی سطح بالا تحت کنترل مهندسان مواد غذایی و شیمی مجرب ما است. تخصص ماشین آلات ما شستشو، خشک کردن، مرتب سازی و کالیبره کردن سیستم ها است. پس از گذراندن آزمایشات لازم کنترل مواد اولیه، میوه ها دو بار شسته می شوند تا از خاک پاک شوند و سپس میوه های شسته شده به نوارهای نقاله متحرک آورده می شوند تا توسط کارگران دسته بندی شوند. سپس نوارهای نقاله میوه ها را به دستگاه کالیبراسیون می آورند و همه میوه ها را به دلیل قطر با دستگاه کالیبره از هم جدا می کنند.

پس از کالیبراسیون، میوه های خشک را برای چیدن دستی به میزهای ضد زنگ می‌آورند. در اینجا تمام میوه ها توسط نیروی کار بر اساس استانداردهای کیفی و مشخصات محصول و در نهایت شرایط بهداشتی به صورت دستی چیده می شود. میوه ها یکی یکی با دقت زیادی انتخاب و از تمام عیوب و مواد خارجی جدا می شوند. سپس محصولات دستچین شده مجدداً برای کنترل دوم به نوارهای نقاله متحرک آورده می شوند و سپس به خط بسته بندی منتقل می شوند تا در جعبه ها قرار گیرند.

پس از این فرآیند، میوه های مرتب شده و تمیز شده را بر اساس اندازه در جعبه  ها قرار می دهند. بسته بندی با توجه به درخواست خریدار متفاوت است. ما می توانیم محصولات را به صورت عمده در جعبه های کارتنی در اوزان مختلف بسته بندی کنیم.

شرکت بازرگانی پویا با برند شادیز عرضه کننده و صادر کننده انواع میوه خشک از ایران به سراسر جهان. با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبار

تولید کنندگان خشکبار در ایرانتولید کننده خشکبار ایرانیتولید میوه خشکتولید و صادرات انجیر خشکتولید و صادرات زردآلو خشکتولید و صادرات کشمشتولید و صادرات میوه خشکتولیدکننده میوه خشکخرید خشکبار ایرانیخرید عمده خشکبارخشکبار شادیزخشکبار صادراتی شادیزخشکبار و میوه های خشکشرکت آجیل، خشکبار و میوه خشکشرکت صادرکننده آجیل و خشکبارصادرات آجیل، خشکبار و میوه های خشکصادرات خشکبار از ایرانصادرکنندگان خشکبار ایرانیصادرکننده آجیل و خشکبارصادرکننده انجیر خشکصادرکننده خشکبار ایرانیصادرکننده زردآلو خشکصادرکننده کشمشصادرکننده کشمش ایرانیصادرکننده میوه خشکعرضه کننده خشکبار ایرانیعرضه کننده و صادر کننده انواع میوه خشکعرضه کننده و صادر کننده میوه خشکفروش عمده خشکبارقیمت خشکبار در ایرانکارخانه تولید خشکبارکارخانه خشکبار شادیزنحوه تولید میوه خشکواردات خشکبار از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *