قیمت کشمش ارگانیک – تامین کنندگان عمده کشمش ایرانی

قیمت کشمش ارگانیک - تامین کنندگان عمده کشمش ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

قیمت کشمش ارگانیک – تامین کنندگان عمده کشمش ایرانی:شرکت تجارت پویا با برند شادیز پیشروترین تامین کننده و صادرکننده کشمش ارگانیک و معمولی و سایر خشکبار ایرانی به صورت عمده است.

قیمت کشمش ارگانیک – تامین کنندگان عمده کشمش ایرانی

کشمش ارگانیک ایرانی که در آفتاب یا سایه خشک می شود با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می گردد. به طور کلی کشمش ارگانیک به صورت طبیعی خشک می شود و در فرآیند کشت و تولید آن ها از کود شیمیایی استفاده نمی شود.
خریداران و واردکنندگان کشمش ایرانی در کشورهای مختلف می توانند با تماس با واحد فروش شرکت پویا تجارت (برند شادیز) نیاز خود را تامین کنند.

شرکت تجارت پویا با برند شادیز پیشروترین تامین کننده و صادرکننده کشمش ارگانیک و معمولی و سایر خشکبار ایرانی به صورت عمده است.

ما در کنار گروه متخصص خود در زمینه هایی مانند کشاورزی، تجارت الکترونیک، لجستیک صادرات و تحقیق و توسعه، جایگاهی در بازار بین المللی ایجاد کرده ایم تا  انواع کشمش و خشکبار ایرانی را با بهترین کیفیت  و طبق استاندارد های بین المللی به مشتریان ارزشمند خود عرضه کنیم:

– کوشر، غیر GMO، ارگانیک، خام
– انتخاب کشمش بدون دانه
– بدون سولفور و مواد نگهدارنده
– بدون چربی و کلسترول
– پوشش کمی با روغن آفتابگردان ارگانیک

کشمش ارگانیک ایرانی، انگور شیرین خشک شده ای است که در ایران رشد می کند. این محصول متعلق به میوه های خشک است و یکی از رایج ترین انواع آن است که مردم در غذاهای مختلف دنیا از آن استفاده می کنند. ویژگی منحصر به فرد کشمش خواص مفید انگور تازه است که در فرآیند خشک کردن از بین نمی رود و چندین برابر می شود. بنابراین، برای دریافت ۱ واحد کشمش، به ۴ واحد انگور نیاز دارید. خشک کردن مناسب به شما امکان می دهد ۷۵-۸۰٪ از ویتامین ها و تقریبا ۱۰۰٪ از عناصر کمیاب موجود در میوه های تازه را ذخیره کنید. علاوه بر این، این میوه های ریز مغذی هستند، حاوی فیبر و ویتامین هستند.

فواید و مصارف کشمش ارگانیک

فواید و مصارف کشمش ارگانیک_قیمت کشمش ارگانیک - تامین کنندگان عمده کشمش ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

کشمش حاوی قند کافی برای افزایش انرژی است و برای اکثر افراد یک مکمل عالی برای یک رژیم غذایی سالم است. اما، البته، مانند هر میوه خشک دیگری، پرخوری به دلیل محتوای قند و کالری بالا می تواند مشکل ساز و ناسالم باشد. این حاوی ۸۶ کالری در هر ۱ اونس است.

معمولاً سرآشپزها از کشمش به عنوان یک شیرین کننده طبیعی استفاده می کنند. پخت با این کشمش ها فوق العاده است. این میوه خشک خوشمزه حاوی فیبر، پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر، روی، مس، منگنز و منیزیم است. علاوه بر این، حاوی چربی اشباع، گلوتن و کلسترول نیست. همچنین منبع ویتامین های B مانند B2، B3 و B6 است. بخش کوچکی از این انگورهای خشک منبع خوبی از انرژی است. ورزشکاران از میوه های خشک با بارهای عضلانی طولانی مدت استفاده می کنند.

می‌توانید از کشمش در تمام دسته‌های غذایی استفاده کنید – سوپ‌های شیرین، سالاد، نوشیدنی‌های میوه‌ای، نان، کلوچه و کیک. همچنین آن را به پودینگ و فرنی اضافه کنید. آنها به تنهایی مفید هستند و با سایر میوه های خشک به عنوان یک میان وعده مغذی و سالم ترکیب می شوند.

انواع کشمش ارگانیک در ایران

انواع کشمش ارگانیک در ایران_قیمت کشمش ارگانیک - تامین کنندگان عمده کشمش ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

به طور کلی محصولات ارگانیک به محصولاتی گفته می شود که فرآیند تولید آنها از صفر تا صد طبیعی بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی های غیر مجاز است.
دو استدلال برای کشمش ارگانیک وجود دارد:

  1. یکی عدم استفاده از کودها و سموم غیرمجاز در انگوری که از آن کشمش به دست می آید.
  2. دوم اینکه انگوری که برای تولید کشمش تهیه می شود باید به طور طبیعی خشک شود و از موادی مانند اسید و گوگرد استفاده نشود.

در مورد اول نمی توان نظر نهایی داد یا حداقل در ظاهر ارگانیک بودن آن را اعلام کرد, زیرا کودها و سموم غیرمجاز زیادی در بازار وجود دارد.
به همین دلیل کشورهای پیشرفته ای که درخواست کشمش دارند یک سری نتایج آزمایشگاهی مانند گواهی آفلاتوکسین در محصول را نیز درخواست می دهند که در صورت تایید و مثبت بودن نتیجه، اقدام به واردات محصول می کنند.

اما حالت دوم به راحتی قابل تشخیص است و اگر محصول در آفتاب و یا سایه خشک نشده باشد به آن غیر ارگانیک می گویند.

به طور کلی در کشمش ارگانیک به دلیل اینکه از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود، بهتر است دم آن روی آن بماند تا به دلیل کشیده شدن هوا به داخل گوشت، محصول خشک نشود.
البته انواع کشمش ارگانیک را نیز می توان با توجه به درخواست مشتریان به صورت تمیز شده ارائه کرد.

انواع کشمش ارگانیک بر اساس رنگ، ظاهر، اندازه و طعم به پنج نوع تقسیم می شود:

۱. طلایی

۲.سلطانا

۳. سبز

۴.آفتاب خشک شده

۵. مویز سیاه و قرمز

خرید انواع کشمش با قیمت فوق العاده

خرید انواع کشمش با قیمت فوق العاده_ شرکت شادیز

بازرگانی خشکبار شادیز آماده است تا در اسرع وقت قیمت روز کشمش را در اختیار شما قرار دهد. شرکت بازرگانی کشمش و خشکبار تجارت پویا با برند شادیز یکی از فعالان عرصه خشکبار و کشمش می باشد. این مجموعه انواع کشمش ایرانی را با قیمت مناسب و در مدت زمان کوتاه ارائه می کند.

برای تماس با مجموعه خشکبار شادیز جهت استعلام قیمت روز کشمش و یا سفارش خرید می توانید در قسمت تماس با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

کشمش

انواع کشمش ارگانیک در ایرانانواع کشمش ایرانیتامین کنندگان عمده کشمش ایرانیتامین کنندگان کشمش ایرانیتامین کننده کشمش ایرانیتولید عمده کشمشتولید کشمش ارگانیکتولید کننده کشمش ارگانیکخرید انواع کشمشخرید عمده کشمشخرید عمده کشمش ایرانیخرید کشمشخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش سبز ارگانیکخرید و قیمت کشمش ارگانیکشرکت صادرکننده کشمشصادرات کشمش ارگانیکعرضه عمده کشمش ایرانیفروش عمده کشمشقیمت انواع کشمش ارگانیک در ایرانقیمت خرید کشمشقیمت کشمشقیمت کشمش ارگانیکقیمت کشمش ایرانیقیمت کشمش بی دانه ارگانیککارخانه کشمش شادیزکشمش ارگانیک شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *