تامین کننده انجیر خشک ایرانی – قیمت عمده انجیر خشک

تامین کننده انجیر خشک ایرانی - قیمت عمده انجیر خشک_ شرکت شادیز

تامین کننده انجیر خشک ایرانی – قیمت عمده انجیر خشک:شرکت تجارت پویا(برند شادیز) به عنوان صادر کننده و تامین کننده محصولات خشکبار و آجیل ایرانی از جمله انجیر خشک در حال فعالیت می باشد.

تامین کننده انجیر خشک ایرانی – قیمت عمده انجیر خشک

انجیر خشک ایرانی به دلیل رنگ و اندازه آن از انواع بی نظیر انجیر در جهان است. در مرکز ایران کشت می شود. انجیر ایرانی در دنیا مصرف زیادی دارد. این میان وعده سالم و لذیذ سرشار از فیبر و منبع خوبی از چندین ماده معدنی ضروری از جمله منیزیم، منگنز، کلسیم و پتاسیم است.

تمامی انجیرهای خشک ایران بدون آفت کش و مواد شیمیایی کشت می شوند و کاملا ارگانیک و طبیعی هستند. انجیرهای ایرانی طعم لذیذی دارند که برای میان وعده، پخت و پز یا آشپزی عالی است. انجیر ارگانیک خشک ایرانی یک خوراکی سالم است که سرشار از فیبر غذایی، پتاسیم و سایر مواد معدنی است.

استهبان به عنوان بزرگترین سرزمین تولید انجیر خشک در ایران و جهان شناخته می شود. سطح باغات انجیر شهرستان استهبان در سال ۱۳۸۹ حدود ۲۲۹۵۰ هکتار با تولید ۱۷۰۰۰ تن انجیر خشک بوده است. استهبان در مقایسه با جهان حدود ۵.۳ درصد مساحت و ۶.۵ درصد از تولید جهانی انجیر را تشکیل می دهد.

شرکت تجارت پویا(برند شادیز) به عنوان صادر کننده و تامین کننده محصولات خشکبار و آجیل ایرانی از جمله انجیر خشک در حال فعالیت می باشد.

ما محصولات خود را با همکاری کارخانه های فرآوری انجیر خشک در استان فارس( استهبان، نی ریز و..) تولید می کنیم سپس با بسته بندی های عمده با برند شادیز یا لیبل شما عرضه می کنیم.

تمامی محصولات ما دارای گواهی های بین المللی  BRC، IFS، ISO 22000، KOSHER، HALAL هستند.

انواع انجیر خشک ایرانی

انواع انجیر خشک ایرانی - تامین کننده انجیر خشک ایرانی - قیمت عمده انجیر خشک_ شرکت شادیز

ما در خشکبار شادیز، انجیر را به دو گروه دهان باز (۱۰۱) و دهان بسته طبقه بندی کردیم و هر نوع را به سه نوع زیر تقسیم کردیم:

انجیر خشک دهان باز:

انجیر خشک ۱۰۱AAA:این انجیر انحصاری ترین و گران ترین نوع انجیر خشک ایرانی است. مشخصه اصلی این نوع رنگ سفید یا کمی زرد است. این نوع از نظر اندازه بزرگ است و اکثر انجیرهای این نوع دهان باز هستند که خوردن و جویدن آنها را آسان می کند. اندازه هر انجیر در این نوع نباید کمتر از ۲۲ میلی متر باشد و انجیر دهان بسته بیش از ۱۰ درصد مجاز نیست.

انجیر خشک ۱۰۱AA:این یکی دیگر از انواع انجیر خشک ایرانی است که از نوع دهان باز نیز می باشد. این نوع در مقایسه با ۱۰۱AAA کوچکتر و از نظر قیمت مناسب تر است. این نوع نیز سفید و زرد است اما اندازه هر انجیر حدود ۲۲ میلی متر با دهانه بسته حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

انجیر خشک ۱۰۱A:انجیر خشک متعلق به این درجه دارای رنگ زرد و سفید است. اندازه آنها حدود ۱۸ میلی متر است. حدود نیمی از کل مقدار دهان باز است.

انجیر خشک دهان بسته:

انجیر خشک AA:انجیر خشک این درجه دارای رنگ زرد روشن و سفید و اندازه آن حدود ۲۲ میلی متر است. بیشتر درصد انجیر خشک این درجه (حدود ۹۰ درصد) دهان بسته است.

انجیر خشک A:به دلیل رقابتی بودن قیمت مناسب ترین نوع برای صادرات است. این نوع انجیر خشک تفاوت هایی با انواع دیگر دارد، اولا اکثر انجیرهای این نوع دهان بسته هستند و رنگ این نوع باید سفید یا زرد باشد اما داشتن مقداری انجیر قهوه ای نیز قابل قبول است. اندازه انجیر در محدوده ۱۴ تا ۲۲ میلی متر است. همچنین می توان در این نوع انجیر دهان باز نیز مشاهده کرد.

انجیر خشک B:این معقول ترین و کم کیفیت ترین در انجیر خشک ایرانی است. اندازه انجیر حدود ۱۴ میلی متر و رنگ این نوع قهوه ای و خاکستری است. این نوع انجیر خشک مناسب بازار و خریدارانی است که به قیمت بسیار حساس هستند.

قیمت عمده انجیر خشک

قیمت عمده انجیر خشک - تامین کننده انجیر خشک ایرانی - قیمت عمده انجیر خشک_ شرکت شادیز

قیمت عمده انجیر خشک بر اساس دسته بندی فوق و عرضه و تقاضا تعیین می شود. البته عواملی همچون تولید سالانه، حجم خرید و نوع بسته بندی نیز بر قیمت عمده انجیر خشک ایرانی تاثیرگذار است.

برای دریافت قیمت و خرید عمده انواع میوه های خشک شادیز به ویژه انجیر خشک با کارشناسان شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

 

 

 

 

انجیر خشک

انجیر خشک استهبانانجیر خشک ایرانیانجیر خشک درجه یکانجیر خشک شادیزانجیر خشک صادراتیانواع انجیر خشک ایرانیتامین کننده انجیر خشکتامین کننده انجیر خشک ارگانیکتامین کننده انجیر خشک ایرانیتامین کننده عمده انجیر خشکتولید عمده انجیر خشکخرید انجیر خشک ارگانیکخرید انجیر خشک صادراتیخرید انجیر خشک فارسخرید عمده انجیر خشک استهبانخرید و فروش انجیر خشکخرید و قیمت انجیر خشکصادر کننده انجیر خشک ایرانیصادرات انجیر خشکصادرات انجیر خشک ایرانیصادرات عمده انجیر خشکعرضه عمده انجیر خشکعرضه کننده انجیر خشک ارگانیکفروش عمده انجیر خشکقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک ارگانیکقیمت انجیر خشک صادراتیقیمت عمده انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *