قیمت روز بازار پسته ایران – عرضه پسته سال 2022


قیمت روز بازار پسته ایران – عرضه پسته سال ۲۰۲۲:شرکت بازرگانی تجارت پویا برند شادیز به عنوان تولید کننده و صادر کننده پسته ایران، انواع پسته خندان صادراتی موجود در بازار پسته ایران را به صورت مستقیم، با کیفیت و قیمت رقابتی به خریداران در بازارهای بین المللی عرضه می نماید.

قیمت روز بازار پسته ایران – عرضه پسته سال ۲۰۲۲

از کجا می توانم از قیمت روز پسته در بازار ایران مطلع شوم؟ قیمت انواع پسته در بازار داخلی و بین المللی چقدر است؟
بزرگترین بازار عرضه و صادرات پسته در جهان مربوط به ایران است، زیرا سالانه بیش از ۹۰ درصد محصولات داخلی برای صادرات به بازارهای خارجی استفاده می شود. بنابراین قیمت های جهانی این محصول در بازار ایران تعیین می شود.

قیمت روز پسته بسته به نوع پسته، استانداردهای مورد نیاز با توجه به کشور هدف، اندازه، حجم خرید و فصل خرید متفاوت است و این امری طبیعی برای تقریباً همه محصولات کشاورزی به ویژه چنین محصولات انحصاری می باشد که تولید آن ها در این حجم و کیفیت فقط در ایران انجام می شود.
پسته های تولید شده در ایران شامل پسته های گرد و کشیده می باشد که شامل پنج نوع زیر می باشد:

کله قوچی، اکبری، بادامی، فندقی و احمد آقایی از عمده ترین انواع پسته در ایران هستند که هر کدام از نظر کیفیت دارای بازه های قیمتی متفاوتی هستند.

شرکت بازرگانی تجارت پویا برند شادیز به عنوان تولید کننده و صادر کننده پسته ایران، انواع پسته خندان صادراتی موجود در بازار پسته ایران را به صورت مستقیم، با کیفیت و قیمت رقابتی به خریداران در بازارهای بین المللی عرضه می نماید.

برای اطلاع از قیمت روز انواع پسته ایرانی با واحد فروش و صادرات شرکت پسته و خشکبار شادیز تماس بگیرید.

عرضه عمده پسته سال ۲۰۲۲

عرضه عمده پسته سال 2022_قیمت روز بازار پسته ایران - عرضه پسته سال 2022_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

ایران با ۳۵۷ هزار هکتار در رتبه نخست کشت پسته در جهان قرار دارد و پس از آمریکا دومین تولیدکننده پسته در جهان است. تولید و صادرات پسته ایران سالانه حدود ۱ تا ۱.۵ میلیارد دلار برای ایران ارزآوری دارد.

در حال حاضر استان‌های کرمان، سمنان، یزد، مرکزی، قزوین، فارس، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و تهران از مناطق اصلی تولید پسته در ایران به‌ شمار می‌آیند و ۸۰‌درصد پسته تولیدشده در ایران، از این مناطق به‌ دست می‌آید. اما به‌طور کلی رفسنجان قطب تولید پسته در ایران است و سالانه مقادیر قابل توجهی از نیاز بازار توسط این منطقه تامین می‌شود.

عرضه پسته از این مناطق مستقیما توسط بسیاری شرکت های صادرکننده ایرانی از جمله شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز انجام می شود..

سال ۱۴۰۱_۲۰۲۲ در ایران با کاهش پسته مواجه هستیم. زیرا که اکثر باغات شهرستان های استان کرمان که قطب تولید این محصول در ایران هستند در اوایل فروردین دچار سرمازدگی شده اند. سرمازدگی درصد بالایی از محصول باغات را از بین برده است. کاهش تولید پسته باعث افزایش قیمت آن شده است و این قیمت نرخ صعودی خواهد داشت.

اما گروه بازرگانی خشکبار شادیز بهترین پسته تولید شده در ایران را به صورت عمده و با بهترین قیمت ممکن برای صادرات و فروش بین المللی به مشتریان خود عرضه می کند.

برای خرید عمده انواع پسته سال ۱۴۰۱_۲۰۲۲ به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت با کارشناسان شرکت بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

 

پسته

بازار پسته ایرانبازار جهانی پستهبازار صادرات پستهبازار فروش پستهبازرگانی پسته شادیزتولید پسته در ایرانخرید عمده انواع پستهشرکت پسته و خشکبار شادیزصادرات پسته به بازار جهانیصادرکننده پسته ایرانعرضه انواع پسته در بازارعرضه انواع پسته در بازار صادراتیعرضه پسته ایرانیعرضه پسته سال 1401عرضه پسته سال 2022عرضه پسته صادراتیعرضه عمده پستهفروش بین المللی پسته ایرانفروش و صادرات پسته ایرانقیمت پستهقیمت پسته ایرانقیمت پسته در بازار ایرانقیمت پسته در بازار جهانیقیمت پسته سال 2022قیمت پسته صادراتیقیمت روز انواع پسته ایرانیقیمت روز پسته ایرانقیمت صادرات پستهقیمت عرضه پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *