صادرات پسته اکبری به عمان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته اکبری خندان

صادرات پسته اکبری به عمان _ شرکت بازرگانی شادیز در حوزه ی خرید،فروش و صادرات پسته در ایران فعالیت می نماید پسته از مهم ترین محصولات صادراتی ایران است.

صادرات پسته اکبری به عمان

پسته از مهم ترین محصولات صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی است صادرات پسته به کشورهای مختلف اروپایی،عربی و حوزه ی خلیج فارس انجام می شود صادرات پسته به عمان بیشتر به صورت عمده انجام می شود.

عمان از کشورهای همسایه آبی ایران است که روابط تجاری خوبی با کشور ما در زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی دارد کشور عمان از بازارهای مهم صادراتی پسته ایران و یکی از کشورهای واسطه برای صادرات مجدد پسته های ایرانی است.

دو نوع پسته اکبری و پسته احمد آقایی گزینه مناسبی برای صادرات به کشور عمان می باشند زیرا از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار هستند پسته اکبری از لوکس ترین انواع پسته های تولید شده در ایران است که ظاهری کشیده و بلند دارد علاوه بر کشیدگی این پسته طعم بسیار عالی و درجه خندانی بالایی دارد همانطور که می دانید بیشتر خریدار پسته های لوکس ایرانی هستند به همین دلیل بیشترین میزان صادرات به کشورهای عربی مربوط به رقم اکبری است.

پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازارهای ایرانی موجود می باشد بیشترین حجم از پسته اکبری کشور در مناطق کرمان،رفسنجان،یزد،دامغان و خراسان تولید می گردد.

به طور کلی پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران و دنیا است و از نظر اقتصادی بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد پسته اکبری درجه خندانی بالایی دارد به همین دلیل از آن بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

بازرگانی شادیز پسته اکبری لوکس و مرغوب ایرانی را به کشورهای مختلف عربی و اروپایی صادر می نماید شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و آغاز فعالیت های تجاری خود با شما عزیزان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

صادرات پستهصادرات پسته اکبریصادرات پسته اکبری به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *