صادرات پسته ایرانی به آلمان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایرانی به آلمان

صادرات پسته ایرانی به آلمان _  بازرگانی شادیز از شرکت های صادر کننده پسته در ایران است کشور آلمان از بزرگ ترین و مهم ترین واردکنندگان پسته ایرانی است.

صادرات پسته ایرانی به آلمان

صادرات پسته به آلمان به عنوان یکی از بزرگ ترین خریداران پسته ایران در اروپا بسیار با اهمیت و مورد توجه است.انواع پسته های ایرانی به کشورهای اروپایی مانند آلمان،انگلستان،اسپانیا،فرانسه ایتالیا،سوئد و.. انجام می شود پسته های ایرانی به دلیل طعم بسیار عالی و تنوع زیاد در دنیا مشهور می باشند و به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد.

مهم ترین انواع پسته های صادراتی ایران شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی است هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند و به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف صادر می گردد.

آمار نشان داده حاکی از آن است که کشور آلمان بیشترین میزان صادرات پسته ایرانی را به خود اختصاص داده است سالانه حدود ۳ هزار تن پسته به این کشور صادر می گردد این کشور نه تنها بزرگ ترین خریدار پسته های ایرانی است بلکه مشتری گران ترین پسته های ایرانی است.

در سالهای اخیر با ورود کشور آمریکا به عرصه تولید و صادرات پسته میزان صادرات پسته به کشورهای اروپایی کاهش داشته است پسته های ایرانی و آمریکایی از یک گونه هستند اما پسته های ایرانی به دلیل برخورداری از شرایط جغرافیایی و آب و هوایی خوب طعم و کیفیت بسیار بهتری نسبت به پسته های آمریکایی دارند و هم چنان در بازارهای جهانی یکه تاز می باشند.

کشور آلمان از خریداران کیفیت محور در حوزه خرید پسته ایران می باشد و بیشتر پسته های لوکس مانند پسته اکبری،پسته کله قوچی و.. را خریداری می نماید.

پسته های ایرانی جهت صادرات به اروپا باید کیفیت بالا و دارای گواهی بهداشتی آفلاتوکسین باشند.این دو پارامتر از نکات اصلی صادرات به کشورهای اروپایی است.

بازرگانی شادیز انواع پسته لوکس و اعلای ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به کشورهای اروپایی،عربی و همسایه صادر می نماید شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پستهصادرات پسته ایرانیصادرات پسته ایرانی به آلمانصادرات پسته به آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *