خرید پسته کله قوچی رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته کله قوچی رفسنجان

خرید پسته کله قوچی رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته کله قوچی خندان و اعلای تولید شده در رفسنجان را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید پسته کله قوچی رفسنجان

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین ارقام تجاری پسته تولید شده در ایران است بیشترین حجم از تولید پسته کله قوچی متعلق به منطقه رفسنجان در کرمان می باشد این پسته جزو ارقام فندقی است و ظاهری درشت و کروی مانند دارد.

پسته کله قوچی یکی از خوش طعم ترین انواع پسته های ایرانی است انس پسته کله قوچی بالا است که نمایان گر درشتی آن می باشد مغز پسته کله قوچی قرمز رنگ و درجه خندانی آن بالا می باشد پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته در ایران را به خود اختصاص داده است بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل درشتی آن است استفاده از پسته کله قوچی در آجیل بسیار چشمگیر است.

قیمت پسته کله قوچی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری پایین تر است کشورهای عربی از جمله خریداران اصلی این نوع پسته هستند پسته کله قوچی علاوه بر رفسنجان در استان خراسان،یزد و دامغان نیز تولید می گردد.

پسته کله قوچی با پسته فندقی(اوحدی) از یک خانواده است با این تفاوت که پسته کله قوچی درشت اما پسته فندقی ریز است به علت شباهت این پسته به سر قوچ آن را به این اسم نام گذاری کرده اند.

پسته کله قوچی رفسنجان در انس ها و انواع دستچین،خندان،آب خندان و مخلوط خندان و دهان بست در بازار موجود می باشد. پسته کله قوچی رفسنجان طعم بسیار خوبی دارد  و از مرغوبیت و بازار پسندی بالایی برخوردار است .

خشکبار شادیز پسته کله قوچی تازه و درجه یک رفسنجان را با انس های متنوع و قیمت مناسب به متقاضیان عزیز ارائه می دهد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی رفسنجانخرید پسته کله قوچیخرید پسته کله قوچی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *