خرید گردو صادراتی تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید گردو صادراتی تویسرکان

خرید گردو صادراتی تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردو صادراتی و درجه یک تویسرکان را به صورت عمده به مشتریان و تجار عزیز ارائه می نماید.

خرید گردو صادراتی تویسرکان

گردوی تویسرکان یکی از مرغوب ترین انواع گردوی تولید شده از نظر کمی و کیفی در ایران است گردوی تویسرکان به دارا بودن مغز پر،سفید و چربی فراوان در اایران و در بازارهای جهانی شهرت دارد شهرستان تویسرکان از مناطق مهم تولید گردو در استان همدان به شمار می آید آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب تویسرکان منجر به تولید گردوهایی با درجه کیفی بالا در ایران شده است تویسرکان به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

انواع مختلف گردو از جمله گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو محلی،گردو سوزنی و دیگر انواع گردو به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد و پس از برداشت به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادر می شود.میزان عرضه و تقاضای گردو در تویسرکان از رونق بسیار بالایی برخوردار است هر ساله در فصل برداشت مشتریان و گردشگران بسیاری برای خرید و بازدید با این منطقه سفر می کنند.

انواع گردوی تویسرکان به صورت با پوست و بدون پوست با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود گردوی تویسرکان به دلیل مرغوبیت بالا قیمت بالاتری دارد .

گردو از مهم ترین انواع خشکبار تولیدی و صادراتی کشور ایران است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و چربی بسیار با کیفیت می باشند مغز گردو را غذای مغز می نامند اما این به دلیل شباهت مغز گردو به مغز انسان نیست بلکه به دلیل امگا۳ فراوان آن است امگا۳ سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

درخت گردو از درختان بزرگ و گسترده است که در آب و هوای معتدل کوهستانی رشد می کند علاوه بر میوه از پوست،چوب،ریشه و ساقه این درخت در صنایع مختلف استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی صادراتی و خوش طعم تویسرکان را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به بازار،خریداران و تجار عزیز عرضه می نماید.

جهت سفارش و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید گردو تویسرکانخرید گردو صادراتیخرید گردو صادراتی تویسرکانگردو صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *