بادام منقا درجه یک _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز

بادام منقا درجه یک

بادام منقا درجه یک _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز بادام منقا ایرانی را به صورت عمده عرضه می نماید بادام منقا از پر طرفدارترین انواع بادام درختی در ایران است.

بادام منقا درجه یک

بادام منقا یا بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود بادام منقا مغز بسیار خوش طعم و تردی دارد میزان مغز به پوست در این بادام بسیار بالا است درصد مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است بادام منقا نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

پوست نازک و خدادادی این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز و جلوگیری از سفت شدن آن می شود در نتیجه کیفیت و تازگی مغز آن حفظ می شود از طرفی شرایط انبار داری آن آسان تر است علاوه بر کیفیت بالا بادام منقا قیمت متناسب و متعادلی با سطح در آمد خانواده های ایرانی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند

بادام منقا در چندین استان کشور مانند استان چهارمحال بختیاری،اصفهان و استان فارس تولید می گردد این بادام با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد بادام منقا گزینه مناسبی جهت صادرات به صورت عمده می باشد تولید بادام منقا بسیار سودمند است زیرا این بادام علاوه بر میزان تقاضای بالا در بازارهای داخلی متقاضیان بسیاری در کشورهای خارجی دارد.

بادام منقا خواص بی نظیری دارد و حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و فیبر است بادام منقا خاصیت سیرکنندگی بالایی دارد و گزینه ای ایده آل برای میان وعده است.

مشتریان عزیز می توانند این محصول را به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب از طریق این مجموعه خریداری فرمایند کلیه محصولات به صورت خام و با تضمین کیفیت عرضه می گردد.

جهت سفارش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر اکمیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام منقابادام منقا درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *