مغز بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز بادام مامایی سامان

SSUCv3H4sIAAAAAAAACpyRwW7DIAyG75P2DhHnRkoCWpq9SrWDA6RBJVAB2TRVffcZCBXn3fBn+7d/83h/axoyg1ecfDaPGGGstN59cBCUNYi708GdNEK6mkihgnUKdA1nCHw1sEmEZtc64mdKEh8g7F76OOxAHIK8okaGL4m80SXHTUmkJHZgipBTxfw+J1ZQFv9XZ358FTdwlYb/poUrI05qCdnIJZeS20+QbqutwS6UrVx9Ww46FtBK6e4UV+ZatdmwpiuXNm53E1xc4bU50dbeYdbxxAtqysJX8B7LReHVII5/ardqjrEhGThUicCfiGFPB8ooG6ZxGgd27kZ2FOTfWxXqpHWKEMb8pkRtXcUNSEfZeRSct8O8fLSMCdlOk+zb8zTTBRjtp6HHwz//AAAA//8DAM/bJ+iHAgAA


مغز بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی تازه و مرغوب تولید شده در منطقه سامان را به صورت عمده به خریداران عزیز ارائه می دهد.

مغز بادام مامایی سامان

بادام مامایی از مرغوب ترین و بهترین انواع بادام درختی است این بادام بومی استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان می باشد بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست چوبی بسیار سختی دارد مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد.

بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد صادرات بادام مامایی بیشتر به کشورهایی هم چون هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها انجام می شود. بادام مامایی مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

درصد مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است مغز بادام مامایی طعم شیرین و خواص تغذیه ای فراوانی دارد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد بادام مامایی در اوایل تا اواسط شهریور ماه برداشت می شود.

بادام مامایی منطقه سامان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد از بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع خشکبار استفاده می شود از بادام مامایی هم چنین در صنایع مختلف دارویی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به کیفیت و سایر آن محاسبه می شود بدین گونه که هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است و در نتیجه قیمت بالاتری داردو

بازرگانی شادیز بهترین بادام و مغز بادام منطقه سامان را به صورت عمده و بدون واسطه به متقاضیان عزیز اراده می هد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی سامانمغز بادام سامانمغز بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *