صادرات پسته کله قوچی به لبنان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته کله قوچی به لبنان

صادرات پسته کله قوچی به لبنان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته کله قوچی درجه یک و اعلای ایرانی به صورت عمده به کشور لبنان صادر می نماید.

صادرات پسته کله قوچی به لبنان

صادرات پسته به لبنان به عنوان یک کشور مصرف کننده و واسطه جهت صادرات مجدد به کشورهای عربی مانند مصر و عربستان از رونق بسیار بالایی برخوردار است انواع پسته به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به این کشور صادر می گردد اما بیشترین حجم از صادرات پسته به لبنان متعلق به پسته کله قوچی است. چرا که مشتریان و تجار لبنانی به دنبال خرید پسته های درشت و مرغوب ایرانی هستند

لبنان از کشورهای خاورمیانه است و روابط تجاری خوبی با کشور ایران دارد و از وارد کنندگان اصلی پسته های ایرانی محسوب می شود صادرات پسته به لبنان بیشتر از طریق راه های دریایی انجام می شود زیرا هم کم هزینه تر است و هم امنیت بسیار بیشتری دارد.

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین انواع پسته های تجاری ایران است این پسته علاوه بر درشنی مغز بسیار خوش طعمی دارد که هر مشتری را به خرید آن ترغیب می نماید پوست استخوانی پسته کله قوچی کرم رنگ و مغز آن قرمز روشن است درجه خندانی این پسته بالا و انس آن پایین است که نشان دهنده درشتی آن است.

بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل درشتی آن است استفاده از پسسته کله قوچی در آجیل بسیار چشمگیر است انس های ۱۸ تا ۲۲ این پسته گزینه مناسبی برای صادرات است پسته های دست چین و توچین کله قوچی کاملا یکدست و صد درصد خندان می باشند و قیمت بالاتری دارند بیشترین حجم از پسته کله قوچی در ایران متعلق به استان کرمان و خراسان است.

بازرگانی شادیز در حوزه تامین پسته به صورت مستقیم از تولید کننده و صادرات آن به کشورهای مختلف در ایران فعالیت می نماید و همواره آماده ارائه بهترین محصولات به خریداران عزیز می باشد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

صادرات پسته به لبنانصادرات پسته کله قوچیصادرات پسته کله قوچی به لبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *