فروش پسته اعلا کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته اعلا کرمان

فروش پسته اعلا کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب و اعلای کرمان را به صورت دست اول به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش پسته اعلا کرمان

استان کرمان بزرگ ترین قطب تولید و فروش پسته در ایران است پسته کرمان از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد آب و هوا و موقعیت جغرافیایی کرمان محیط مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته است شهرستان های رفسنجان،سیرجان،زرند،انار و شهر بابک از قطب های مهم تولید پسته در کرمان می باشد حجم تولید و میزان عرضه و تقاضا در این استان بسیار بالا است به صورتی که بیشتر تجار ایرانی عمده محصول مورد نیاز خود را از این منطقه تولید می نمایند.

انواع مختلف پسته های تجاری شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی ،پسته ممتاز و پسته فندقی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در کرمان تولید می شود و به صورت خام یا با فرآوری های مختلف به کشورهای اروپایی،عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

به طور کلی انواع پسته در ایران از نظر ظاهری به دو دسته پسته های بادامی و پسته های فندقی تقسیم می شود پسته هایی که ظاهری گرد و کروی مانند دارند را پسته های فندقی می نامند مانند رقم کله قوچی و فندقی و پسته هایی که ظاهری کشیده و بلند دارند جزو ارقام بادامی می باشند مانند پسته اکبری و احمد آقایی.

انس های مختلف پسته کرمان در انواع دستچین،خندان،آب خندان و مخلوط خندان و دهان بست در بازار خرید و فروش می شود از پسته به صورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود.

پسته یکی از محبوب ترین انواع خشکبار است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

بازرگانی شادیز انواع مختلف پسته تولید شده در مناطق مختلف کرمان را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته اعلا کرمانپسته کرمانفروش پسته اعلا کرمانفروش پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *