عمده پسته اکبری رفسنجان _شرکت خشکبار شادیز

عمده پسته اکبری رفسنجان

عمده پسته اکبری رفسنجان _شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین پسته اکبری تولید شده در رفسنجان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

عمده پسته اکبری رفسنجان

پسته اکبری یکی از مرغوب ترین انواع پسته تولید شده در رفسنجان است این پسته از ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد پسته اکبری از درشت ترین و لوکس ترین انواع پسته های تجاری ایران است که بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد از پسته اکبری به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود.

پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار بی نظیری دارد که سبب محبوبیت و افزایش تقاضا و صادرات آن شده است پسته اکبری رفسنجان به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

پسته اکبری از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته احمد آقایی دارد البته پسته احمد آقایی کمی از آن کوچکتر است پسته اکبری مغز بنفش و پوست استخوانی به رنگ کرم تیره دارد .

بیشترین سطح زیر کشت پسته اکبری متعلق به استان کرمان و منطقه رفسنجان می باشد از پسته اکبری بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود این پسته در انس های متفاوت در منطقه رفسنجان کشت می شود پسته های اکبری دست چین گزینه مناسبی برای استفاده در آجیل و صادرات می باشند و قیمت بالاتری دارند.

کشت این پسته به دلیل بازار پسندی خوب و حجم زیاد تولید در ایران از رونق بالایی برخوردار است.

شرکت خشکبار شادیز پسته اکبری درجه یک و خام رفسنجان را بصورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری رفسنجانپسته اکبری عمده رفسنجانعمده پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *