فروش پسته درجه یک دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته درجه یک دامغان

فروش پسته درجه یک دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته تازه و درجه یک دامغان را به صورت خام و دست اول در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش پسته درجه یک دامغان

دامغان از مناطق پسته خیز در استان سمنان می باشد پسته های تولید شده در دامغان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند انواع مختلف پسته اکبری،پسته شاه پسند،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی،پسته فندقی و پسته خنجری به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد و به بازارهای داخلی و کشورهای اروپایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

منطقه دامغان به دلیل برخورداری از شرایط جغرافیایی و آب و هوای خوب محیط مناسبی برای کشت و پرورش پسته است سابقه کشت پسته در داغان به سالهای بسیار دور باز می گردد پسته های دامغان علاوه بر کیفیت،خندانی و طعم خوب مغز بسیار ترد و سبز رنگی دارند که بر شهرت آن ها افزوده است شهرت پسته دامغان به گونه ای است که بسیاری از مشتریان خارجی در قراداد های خود بر نام پسته دامغان تاکید می نمایند.

انس های مختلف پسته در این منطقه تولید می شود و به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف جهت صادرات عرضه می گردد بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی در فصل های برداشت اقدام به خرید پسته از دامغان می نمایند اما همه خریداران به تولید کنندگان اصلی دسترسی ندارد به همین دلیل بازرگانی شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان و باغداران معتبر در دامغان انواع پسته را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته درجه یک دامغانفروش پسته دامغانفروش پسته درجه یک دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *