بادام منقا درجه یک شیراز _ بازرگانی خشکبار شادیز

بادام منقا درجه یک شیراز

بادام منقا درجه یک شیراز _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام منقا پوست کاغذی تازه و مرغوب شیراز را با قیمت مناسب و بدون واسطه به فروش می رساند.

بادام منقا درجه یک شیراز

بادام منقا یکی از پر طرفدارترین انواع بادام درختی است که بیشترین حجم آن در استان فارس و چهارمحال بختیاری و اصفهان تولید می گردد. در این بین بادام پوست کاغذی فارس معروف تر است و از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد. آب و هوای ویژه و خوب فارس محل مناسبی برای کشت انواع بادام است.

بادام منقا را با نام های بادام کاغذی،بادام محب و بادام سفید نیز می شناسند. بادام منقا پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود. این بادام مغز بسیار خوش طعم و خواص مغذی فراوانی دارد از بادام منقا به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

مهم ترین مزیت بادام منقا که سبب شهرت آن شده است علاوه بر پوست نازک درصد مغز به پوست بالای آن است. میزان مغز بادام منقا از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است این بادام هم چنین قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام منقا گزینه مناسبی برای صادرات به صورت عمده و برای مشتریان لوکس پسند است. تولید بادام منقا بسیار سودمند است چرا که این بادام میزان تقاضای بالایی از سوی بازارهای داخلی و هم چنین بازارهای خارجی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز بادام منقا درجه یک و خوش طعم شیراز(استان فارس) را به صورت خام و بدون واسطه با قیمتی مناسب تر از همه جا به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

بادام پوست کاغذی

بادام منقا درجه یکبادام منقا درجه یک شیرازبادام منقا شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *