بادام سنگی اعلا و تازه فارس _ شرکت خشکبار شادیز

بادام سنگی اعلا و تازه فارس

بادام سنگی اعلا و تازه فارس _ شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک تولید شده در فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده در سراسر ایران به فروش می رساند.

بادام سنگی اعلا و تازه فارس

بادام سنگی استان فارس مرغوب ترین و بهترین بادام سنگی تولید شده در کشور است هم چنین بیشترین حجم از تولید بادام سنگی ایران متعلق به استان فارس و پس از آن استان چهارمحال بختیاری می باشد.

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود .مغز بادام سنگی طعم طبیعی و بسیار لذیذ هم چنین چربی فوق العاده بالایی دارد از بادام سنگی بیشتر در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن بادام استفاده می شود.

بادام سنگی طعم شیرینی دارد البته در بادام های ایرانی به صورت طبیعی درصد بسیار کمی تلخی نیز موجود دارد. بادام سنگی علاوه بر طعم خوب و کیفیت بالا ،قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود.

بادام سنگی فارس به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل میزان تقاضای بالایی خصوصا در بین تجار دارد. بادام سنگی گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای همسایه و همجوار ایران است زیرا بادام سنگی قیمت و کیفیت مناسبی دارد و از طرفی بادام در کمتر کشوری تولید می گردد.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر خشکی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز به خوبی رشد می کند. بادام سنگی در استان فارس هم به صورت دیم و هم آبی تولید می گردد مناطق داراب،نی ریز،بوانات،استهبان،اقلید،شیراز و .. از مناطق تولید کننده بادام در استان فارس می باشند.

جهت خرید بادام سنگی درجه یک و تازه ی فارس به صورت مستقیم از باغدار از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی اعلا فارسبادام سنگی اعلا و تازهبادام سنگی اعلا و تازه فارسبادام سنگی تازهبادام سنگی تازه فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *