خرید عمده پسته احمد آقایی دامغان _ بازرگانی شادیز

حخرید عمده پسته احمد آقایی دامغان

خرید عمده پسته احمد آقایی دامغان _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی خام و تازه دامغان را به صورت عمده و با درجه کیفی بالا به خریداران ارائه می نماید.

خرید عمده پسته احمد آقایی دامغان

پسته احمد آقایی دامغان یکی از با کیفیت ترین پسته های تولید شده در ایران است .این پسته جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته احمد آقایی دامغان علاوه بر کشیدگی طعم بسیار خوب و ظاهری لوکس دارد.

شهرستان دامغان از مهم ترین قطب های تولید کننده پسته در استان سمنان و ایران است. دامغان با توجه به آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب محل مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است. پسته های تولید شده در دامغان علاوه بر خندانی و طعم خوب مغز سبز و تردی دارند که سبب شهرت آن ها شده است. سال های زیادی است که نام پسته دامغان به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در ایران به برندی جهانی تبدیل شده است و همواره متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

پسته احمد آقایی پوست استخوانی سفید روشن،مغز قرمز و هم چنین قیمت بسیار متعادلی دارد که سبب افزایش میزان خرید و فروش آن شده است.از پسته احمد آقایی هم به صورت آجیلی و هم برای صادرات به کشورهای اروپایی و کشورهای مختلف دیگر مانند هند استفاده می شود.

پسته احمد آقایی علاوه بر دامغان در یزد،رفسنجان و خراسان نیز تولید می گردد پسته احمد آقایی نخستین بار توسط فردی به نام احمد آقا فروتن در منطقه احمدییه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید.

بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی تازه و مرغوب دامغان را با مناسب ترین قیمت و به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی دامغانخرید پسته احمد آقایی دامغانخرید عمده پسته احمد آقاییخرید عمده پسته احمد آقایی دامغانعمده پسته احمد آقایی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *