فروش گردو و مغز گردو آمریکایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش گردو و مغز گردو آمریکایی

فروش گردو و مغز گردو آمریکایی _ بازرگانی خشکبار شادیز گردو آمریکایی مرغوب و تازه را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش گردو و مغز گردو آمریکایی

گردوی آمریکایی یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین گردوهای خارجی موجود در بازارهای ایرانی است. این گردو پوست بسیار نازکی دارد و در انواع ۴۸ درصد و ۴۶ درصد مغز در بازار موجود می باشد.

مغز این گردو سفید و دو پر می باشد و طعم بسیار خوب و طبیعی دارد . قیمت گردو آمریکایی در مقایل با گردوهای تولید داخل مناسب تر و مقرون به صرفه تر است به همین دلیل گردو آمریکایی میزان تقاضای بالایی هم در بین خریداران و هم مصرف کنندگان دارد. این گردو بومی جنوب شرقی آمریکا و مکزیک است. درخت این این میوه در مناطق نیمه گرمسیری رشد می کند و ارتفاع زیادی دارد.

گردو آمریکایی علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف گردو سبب استحکام استخوان ها، سلامت مغز و تقویت حافظه،پیشگیری از دیابت و تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها می شود.

امروزه گردو در نقاط مختلف ایران تولید و مصرف می گردد گردو یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

گردو آمریکایی با درجه های کیفی مختلف و به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود. خرید عمده این محصول به دلیل مناسب تر بودن قیمت آن بسیار رایج است.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز مرغوب ترین گردو و مغز گردوی آمریکایی را به صورت عمده با قیمت مناسب و تخفیف ویژه به خریداران عزیز در سراسر ایران ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو آمریکاییفروش گردو و مغز گردو آمریکاییفروش مغز گردو آمریکاییگردو آمریکاییگردو و مغز گردو آمریکاییمغز گردو آمریکایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *