تامین کننده گردو خارجی _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده گردو خارجی

تامین کننده گردو خارجی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب خارجی را بصورت عمده و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

تامین کننده گردو خارجی

در حال حاضر گردو یکی از پر کاربرد ترین انوع خشکبار در بین مردم است گردو از میوه های بسیار ارزشمند است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود گردو در نمونه های ایرانی و خارجی در بازار های کشور خرید و فروش می شود.

گردوهای خارجی نیز مانند گردوهای ایرانی خواص و مزیت های متعددی دارند که سبب افزایش خرید و فروش آن ها شده است معروفترین انواع گردوی خارجی در ایران عبارتند از:گردو شیلی،گردو آمریکایی،گردو اوکراینی و گردو چینی. یکی از خصوصیات مشترک گردوهای خارجی پوست نازک و یا به اصطلاح کاغذی آن ها است که سبب افزایش فروش آن ها شده است گردوهای کاغذی مغز سفید و درشتی دارند گردوهای خارجی بر خلاف گردوهای ایرانی ظاهری یکدست و زیبا دارند که هر مشتری را به خریداری آن ترغیب می نماید.

گردو منبع خوبی از مواد مغذی و املاح معدنی است که سبب تقویت و حفظ سلامتی بدن می شود گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

مغز گردو از پر چربترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در آن از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند دیابت،بیماری های قلبی عروقی و سرطان می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی خارجی درجه یک را بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردو خارجیتامین گردو خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *