فروش پسته درجه یک یزد _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته درجه یک یزد

فروش پسته درجه یک یزد _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته تازه و مرغوب ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

فروش پسته درجه یک یزد

پسته یزد از مرغوبترین پسته های تولید شده در ایران می باشد انواع مختلف پسته از جمله پسته اکبری،پسته بادامی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی بصورت عمده در این استان تولید می گردد.

یزد یکی از مناطق کویری و قطب مهم تولید پسته در ایران است این استان با دارا بودن شرایط آب و هوایی خوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است شهرهای اردکان،خاتم و هرات از قطب های تولید پسته در یزد می باشند.پسته تولید شده در یزد طعم بسیار خوب و ظاهری مشتری پسند دارد پسته تولیدی یزد به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

فروش پسته یزد به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران همواره از بازار پر رونقی برخوردار است شرکت خشکبار شادیز انواع پسته یزد را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید کلیه محصولات بصورت دست اول و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

تقسیم بندی پسته های ایرانی

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در دنیا است پسته های ایرانی طعم بسیار خوب و تنوع زیادی دارند به صورتی که تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است انواع پسته در ایران از نظر ظاهری به دو گروه پسته های بادامی و پسته های فندقی تقسیم می شود پسته هایی که شکلی کشیده و بلند دارند جزو ارقام بادامی و پسته هایی که شکل گرد و کروی دارند جزو ارقام فندقی به شمار می آیند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته درجه یک یزدپسته یزدفروش پسته درجه یکفروش پسته درجه یک یزدفروش پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *