خرید مغز بادام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز بادام ایرانی

خرید مغز بادام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام تازه و مرغوب ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید مغز بادام ایرانی

بادام یکی از انواع محبوب آجیل های ایرانی است که ارزش تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه سفید روغنی تشکیل شده است مغز بادام چربی فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است.

بادام های ایرانی انواع مختلفی دارند که معروفترین آن ها عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام منقا. هر یک از انواع بادام از نظر میزان مغز با یکدیگر متفاوت می باشند و به دو صورت با پوست و بدون پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شوند.

قیمت بادام با پوست و قیمت مغز بادام با یکدیگر متفاوت است قیمت خرید مغز بادام از بادام با پوست بالاتر است زیرا در خرید مغز بادام احتمال پوکی و یا خرابی وجود ندارد و میتوان بصورت مستقیم کیفیت و طعم آن را امتحان کرد.

درخت بادام مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در مناطق گرمسیری و در زمین های کشت دیم نیز رشد می کند استان های فارس،چهارمحال بختیاری،اصفهان و دیگر استان ها از مناطق تولید کننده انواع بادام در ایران می باشند.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام تازه ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد محصولات شادیز با توجه به نیاز مشتریان با درجه های کیفی مختلف به خریداران عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید مغز بادامخرید مغز بادام ایرانیمغز باداممغز بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *