تامین کننده پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده پسته رفسنجان

تامین کننده پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک و با کیفیت تولید شده در رفسنجان را بصورت مستقیم از باغدار برای مشتریان تامین می نماید.

تامین کننده پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان از مهم ترین قطب های تولید و فروش پسته در استان کرمان و ایران است میزان تولید پسته در این شهرستان بسیار بالا است به صورتی که بسیاری از مشتریان عمده پسته مورد نیاز و صادراتی را از این شهرستان تهیه می نمایند.

رفسنجان با برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است مهم ترین ارقام کشت شده در این منطقه شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی می باشد که از ارقام تجاری و لوکس پسته های ایرانی محسوب می شوند.

پسته های تولید شده در رفسنجان به دلیل طعم بسیار بی نظیر و ظاهر لوکس در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارند انس های مختلف پسته رفسنجان در بازارهای سراسر کشور به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف خرید و فروش می شود سالهای بسیار زیادی است که پسته رفسنجان به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران به کشورهای اروپایی،کشورهای آسیایی،عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود .

شرکت بازرگانی شادیز بواسطه همکاری با تولیدکنندگان معتبر پسته در رفسنجان انواع پسته مرغوب رفسنجان را بصورت عمده و در تناژ بالا برای مشتریان و تجار عزیز در سراسر کشور ارسال می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

تامین پسته رفسنجانتامین کننده پستهتامین کننده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *