خرید بادام سنگی تازه با کیفیت _ بازرگانی شادیز

خرید بادام سنگی تازه با کیفیت

خرید بادام سنگی تازه با کیفیت _ بازرگانی شادیز بادام سنگی مرغوب ،تازه و خوش طعم ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید بادام سنگی تازه با کیفیت

خرسید بادام سنگی به عنوان یکی از بهترین و خوش طعم ترین بادام های ایرانی توسط مشتریان داخلی و خارجی به صورت عمده انجام می شود. بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی است و از نظر کیفی درجه بندی های مختلفی دارد.

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار ضخیمی دارد و به راحتی با دست قابل شکستن نیست. برای رسیدن به مغز این بادام باید پوست چوبی آن را با وسایل سنگین شکست. مغز بادام سنگی طعم شیرین،خواص مغذی و چربی بسیار بالایی دارد از همین رو علاوه بر مصارف خوراکی از آن در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

درخت بادام سنگی به دلیل مقاومت بالا در برابر کم آبی در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند. بیشترین حجم تولید بادام درختی در کشور متعلق به بادام سنگی است این بادام علاوه بر کیفیت خوب،قیمت مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود. بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد.

بیشترین سطح زیر کشت بادام سنگی در کشور متعلق به استان فارس،کرمان،چهار محال بختیاری،اصفهان و.. است. در بین انواع مغز بادام نیز بیشترین میزان فروش متعلق به مغز بادام سنگی است.

بادام سنگی منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر و.. است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

خواص دارویی و درمانی بادام سنگی

استحکام استخوان ها و دندان ها

تقویت حافظه

پیشگیری از دیابت

جلوگیری از اضافه وزن

تقویت معده

درمان سرفه های شدید

تقویت سیستم ایمنی بدن

پیشگیری از سرطان

تقویت قوای جنسی

پیشگیری از دیابت

تقویت پوست و مو

شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی با کیفیت و تازه تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت عمده و بی واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی با کیفیتبادام سنگی تازهبادام سنگی تازه با کیفیتخرید بادام سنگی با کیفیتخرید بادام سنگی تازهخرید بادام سنگی تازه با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *