قیمت مغز گردو درجه یک تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت مغز گردو درجه یک تویسرکان

قیمت مغز گردو درجه یک تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی تویسرکان را با کیفیت عالی و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

قیمت مغز گردو درجه یک تویسرکان

قیمت مغز گردو تویسرکان با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد. قیمت مغز گردو در تویسرکان با توجه میزان تولید در سال جاری تعیین می گردد و هر چه حجم تولید گردو بالاتر باشد با قیمت مناسب تری به بازار عرضه می گردد.

به طور کلی قیمت مغز گردو با توجه به نوع،کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود . هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت محصول تاثیر گذار است.

خرید بدون واسطه مغز گردو تویسرکان

بهترین روش برای خرید مغز گردوی تویسرکان با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب تر،خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

مغز گردوی تویسرکان خوش طعم ترین و بهترین انواع مغز گردوی تولید شده در کشور است. معز گردوی تویسرکان رنگ سفید،چربی بالا و طعم لذیذی دارد گردو و مغز گردوی تویسرکان به دلیل مرغوبیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای متعدد خارجی نیز صادر می گردد.

مغز گردو به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو تاثیر به سزایی بر تقویت حافظه،سلامت مغز ،تقویت سیستم ایمنی بدن،پیشگیری از دیابت،سلامت قلب و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد.

خریداران عزیز می توانند از طریق این مجموعه عمده گردو و مغز گردوی درجه یک تویسرکان را به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب تهیه فرمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

قیمت مغز گردو تویسرکانقیمت مغز گردو درجه یکقیمت مغز گردو درجه یک تویسرکانمغز گردو درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *