خرید بادام مامایی اعلا _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی اعلا

خرید بادام مامایی اعلا _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی درجه یک را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران و تجار عرضه می نماید.

خرید بادام مامایی اعلا

بادام مامایی یکی از بهترین،خوش طعم ترین و مرغوب ترین بادام های درختی تولید شده در ایران است. بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و همانند آن پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد. پوست این بادام در قسمت فوقانی نوک تیز و در قسمت شکمی پهن است که سبب نگهداری و حفظ کیفیت مغز بادام می شود. مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار با کیفیت است.

بادام مامایی از ارقام تجاری بادام های ایرانی است و به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای مختلف از جمله کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد. بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری در ایران است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود و اصفهان تولید می گردد.

مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم بسیار لذیذی دارد از مغز بادام مامایی در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز بادام مامایی بسیار درشت است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است.

قیمت بادام مامایی با پوست

قیمت بادام مامایی با پوست با توجه به درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی بادام و هم چنین تازگی آن محاسبه می گردد. البته عوامل دیگری هم چون حجم خرید،میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار نیز بر قیمت بادام تاثیر گذار است.

بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی با کیفیت ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی اعباخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *