مغز بادام ایرانی شیرین _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز بادام ایرانی شیرین

مغز بادام ایرانی شیرین _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز بادام درختی تازه ایرانی را بدون واسطه به خریداران ارائه می نماید.

مغز بادام ایرانی شیرین

بادام های ایرانی از مرغوب ترین بادام های تولید شده در دنیا می باشند. بادام های تولید شده در ایران به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و موقعیت خوب جغرافیایی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و همواره متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم کشورهای خارجی دارند.

مغز بادام های ایرانی طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارند و بر خلاف بادام های خارجی ترا ریخته نیستند و کاملا طبیعی می باشند. بادام های تولید شده در ایران انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ سفید و روغنی تشکیل شده است مغز بادام چربی بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.

بادام خواص تغذیه ای و درمانی بالایی دارد و سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است . مصرف بادام به استحکام استخوان ها،جلوگیری از پوکی استخوان،پیشگیری از دیابت،تقویت حافظه،درمان سرفه و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز بادام شیرین درختی را به صورت عمده و خام به خریداران عرضه می نماید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز بادام ایرانیمغز بادام ایرانی شیرینمغز بادام شیرینمغز بادام شیرین ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *