قیمت مغز پسته اعلا جهت صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت مغز پسته اعلا جهت صادرات

قیمت مغز پسته اعلا جهت صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز پسته اعلا ایرانی را با قیمت مناسب  به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

قیمت مغز پسته اعلا جهت صادرات

قیمت مغز پسته درجه یک جهت صادرات به کشورهای خارجی مانند آلمان،فرانسه،ژاپن،امارات،قطر و.. از اهمیت ویژه ای در بیت تجار برخوردار است. با توجه به این که پارامترهای مختلفی بر تعیین قیمت مغز پسته صادراتی تاثیر گذار است بهترین راه دریافت قیمت ها از مراکز معتبر است. جهت اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

صادرات مغز پسته

پسته یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی و صادراتی ایران است . پسته های ایرانی با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی خوب ایران از تنوع،طعم و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در کنار پسته های مرغوب ایرانی انواع مغز پسته ایران نیز به دلیل کیفیت و تنوع بالا از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشند. بیشترین حجم از تولید پسته و مغز پسته در ایران متعلق به استان های کرمان،یزد،خراسان،سمنان،فارس و اصفهان است. پسته به دلیل نیاز آبی کم در مناطق کویری و نیمه خشک رشد می کند.

مغز پسته یکی از فرآورده های محبوب پسته است.صادرات مغز پسته های ایرانی بیشتر به کشورهایی هم چون کشورهای اروپایی از جمله آلمان ،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس،ترکیه،کشورهای آمریکایی و آفریقایی انجام می شود.

انواع مغز پسته اعلا

مغز پسته های ایرانی نیز از تنوع بالایی برخوردارند. مهم ترین و مرغوب ترین انواع مغز پسته صادراتی ایران عبارتند از:

مغز پسته گلدار

مغز پسته سبز

مغز پسته کال

بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان انواع پسته و و مغز پسته،هر ساله حجم قابل توجهی از این محصول بی نظیر را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

قیمت مغز پستهقیمت مغز پسته اعلاقیمت مغز پسته اعلا جهت صادراتقیمت مغز پسته جهت صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *