قیمت مغز پسته کال سبز کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته کال سبز کرمان

قیمت مغز پسته کال سبز کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

قیمت مغز پسته کال سبز کرمان

مغز پسته کال سبز کرمان یکی از مرغوبترین انواع مغز پسته است و قیمت آن به قیمت مغز پسته کالک وابسته است. پسته کالک یا کال به پسته ای می گویند که پیش از رسیدن میوه و معمولا در مرداد ماه برداشت می شود و هر چه به شهریور ماه نزدیکتر می شود رنگ سبز آن کمتر می شود این نوع مغز پسته نیز در دو نوع مغز پسته معمولی و مغز پسته دو پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود.

پسته کالک هر چه در زمان مناسب تری از درخت چیده شود رنگ مغز آن سبز تر است و در نتیجه قیمت بالاتری دارد. خرید و فروش مغز پسته کالک بر حسب گرم مغز آن می باشد مغز پسته کالک معمولا از پسته های رسیده کوچکتر است و بین ۲۰ تا ۳۵ گرم هستند.

نرخ مغز پسته سبز  و انواع آن به قیمت مغز پسته کالک بستگی دارد زیرا آن ها نیز از این پسته به دست می آیند. از جمله فرآورده های مغز پسته کال می توان مغز پسته کال دندانه،مغز پسته کال معمولی،مغز پسته دو پوست،مغز پسته کال شکری و … را نام برد.

مغز پسته هراتی و جنگلی نیز از نوع کال است اما با مغز پسته کرمان متفاوت می باشد.

مغز پسته از جمله خشکبارهای بسیار مغذی و ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع مختلف برای تهیه روغن پسته،حلوای پسته،کره پسته ،شکلات و شیرینی استفاده می شود مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه را به صورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

قیمت مغز پسته سبز کرمانقیمت مغز پسته کال سبزمغز پسته کال سبز کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *