خرید مغز گردو مراغه _ خرید و فروش مغز گردو ایرانی

خرید مغز گردو مراغه

خرید مغز گردو مراغه _ خرید و فروش مغز گردو ایرانی مراغه را می توانید از طریق مجموعه خشکبار شادیز به صورت مستقیم از تولید کننده انجام دهید.

خرید مغز گردو مراغه

مراغه از مناطق مهم گردو خیز در استان آذربایجان شرقی است انواع مختلف گردو در این شهرستان به صورت عمده تولید می گردد و به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و خارجی صادر می شود.

گردوی مراغه به دلیل کیفیت بالای مغز و عملکرد بالا جزو ژنوتیپ های برتر گردو به شمار می آید مغز گردوی مراغه رنگ روشن،طعم خوب و چربی فراوانی دارد که سبب افزایش خرید و فروش و هم چنین صادرات آن شده است .

مغز گردوی مراغه نیز با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد.

مغز گردو از جمله خشکبارهای ارزشمند است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف مختلف خوراکی و موضعی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع مغید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند مصرف گردو سبب تقویت قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی می شود مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردو مراغهمغز گردو مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *