مغز گردو ممتاز مراغه _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز گردو ممتاز مراغه

مغز گردو ممتاز مراغه _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی ممتاز و تازه مراغه را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان تامین می نماید.

مغز گردو ممتاز مراغه

شهرستان مراغه مهم ترین قطب تولید و فروش انواع گردو و مغز گردو در کشور است. مراغه دومین قطب بزرگ تولید گردو درجه یک پس از شهرستان تویسرکان در ایران است. انواع گردوی درجه یک به خصوص مغز گردوی مراغه از میزان تقاضای بالایی در بین خریداران و تجار ایرانی برخوردار است.

گردوی مراغه به دلیل پوست نازک،مغز درشت و سفید،طعم عالی و هم چنین زود بازدهی و مقاومت زیاد در برابر سرما جزو ژنوتیپ های برتر گردو در کشور به شمار می آید. گردوی مراغه خصوصا مغز گردوی آن به دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلف مانند ترکیه صادر می شود و درآمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

مهم ترین ویژگی مغز گردوی مراغه عبارتند از:

سایز درشت

درصد چربی بالا

رنگ سفید

طعم بی نظیر

قیمت مناسب تر

حجم بالای تولید

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت مصارف داخلی و صادرات

مغز گردوی مراغه جزو محصولات ممتاز و صادراتی ایران به شمار می آید. قیمت فروش مغز گردو در مراغه نسبت به سایر مناطق کشور مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. به طور کلی قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به سلامت مغز و تقویت حافظه کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

مغز گردو هم چنین از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی آن از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود. مصرف گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.

مجموعه بازرگانی شادیز مغز گردوی تازه و ممتاز مراغه را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردو مراغهمغز گردو ممتازمغز گردو ممتاز مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *