صادرات پسته کرمان به دبی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات پسته کرمان به دبی

صادرات پسته کرمان به دبی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته لوکس استان کرمان را به دبی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می نماید.

صادرات پسته کرمان به دبی

کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا است. پسته های ایرانی به لحاظ کیفیت و تنوع جزو برترین پسته های تولید شده در دنیا می باشند. کشور ایران به دلیل آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب،محل مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است.

کشور آمریکا نیز در سالهای اخیر با تولید انبوه این محصول به یکی از رقبای پسته های ایرانی تبدیل شده اما با وجود این که پسته های ایران و آمریکا هر دو از یک نژاد هستند باز هم طعم پسته های ایرانی در دنیا حرف اول را می زند و این چیزی است که از سوی اتحادیه های اروپایی تایید شده است.

بیشترین حجم از پسته های ایرانی متعلق به استان کرمان و شهر های رفسنجان،سیرجان،انار،زرند،کشکوییه و.. می باشد. پسته کرمان مرغوب ترین و معروف ترین پسته تولید شده در ایران و در بازارهای جهانی است و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد. تنها حدود ۱۰ درصد از پسته های ایرانی مصرف داخلی دارد و ۹۰ درصد از آن به کشورهای مختلف صادر می گردد.

انواع پسته در ایران

معروف ترین پسته های صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

کشورهای عربی از عمده خریداران پسته های لوکس ایرانی هستند.کشور امارات _ دبی نیز یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مقاصد صادراتی پسته های ایران از جمله پسته های لوکس ایرانی مانند ارقام اکبری و کله قوچی است. دبی یکی از پایتخت های مهم  تجاری خاورمیانه در کشور امارات است. بنادر دبی نیز موقعیت اقتصادی بسیار خوبی دارند که برای تجارت پسته بسیار مطلوب می باشد.

صادرات پسته به دبی به دو منظور انجام می شود یکی برای مصارف داخلی این کشور که توسط تجار عربی صورت می گیرد و بیشتر شامل ارقام لوکس مانند اکبری،کله قوچی و احمد آقایی با سایز درشت است. یکی دیگر از اهداف صادرات پسته به این کشور باز صادرات یا صادرات مجدد پسته به کشورهای دیگر است.پسته های ایرانی به صورت خام و یا فرآوری شده به کشور دبی صادر می شود و غالبا به صورت عمده انجام صادر می گردد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز یکی از شرکت های صادر کننده و تامین کننده خشکبار و پسته در ایران است و همواره آمادگی دارد تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات با روشی نوین فعالیت های تجاری خود را با شما آغاز نماید.

جهت خرید و فروش محصول و کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پستهصادرات پسته به دبیصادرات پسته کرمانصادرات پسته کرمان به دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *