پسته فندقی خام صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

پسته فندقی خام صادراتی

پسته فندقی خام صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی اعلا و صادراتی را به صورت خام و بدون واسطه به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

پسته فندقی خام صادراتی

پسته فندقی یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین ارقام صادراتی پسته های ایرانی است. پسته فندقی از ارقام کوچک پسته و از گروه پسته های گرد است. پسته فندقی شکل ظاهری گرد و زیبا و طعم بسیار خوبی دارد. بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته در کشور به این رقم اختصاص دارد.

پسته فندقی در مناطق مختلف کشور از جمله کرمان،رفسنجان،سیرجان،دامغان،یزد و خراسان تولید می گردد و به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به بازارهای داخلی و کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد. پسته فندقی از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین انواع مختلف پسته دارا می باشد به همین بیشترین حجم از پسته فندقی به کشورهایی مانند چین،عراق،روسیه و.. که از کشورهای قیمت محور هستند صادر می گردد.

پسته فندقی تنها رقیب پسته های آمریکایی

پسته فندقی انس بالایی دارد به همین دلیل تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است. همانطور که می دانید کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در دنیا است در سالهای اخیر کشور آمریکا با تولید انبوه این محصول و قیمت پایین تر به رقیبی برای پسته های ایرانی تبدیل شده است البته پسته های ایرانی به دلیل برخورداری از آب و هوا و موقعیت خوب جغرافیایی از تنوع بیشتر و طعم بسیار عالی برخوردار است . پسته فندقی تنها پسته ای است که قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است و توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد.

پسته فندقی نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرقی گردید. امروزه پسته فندقی به عنوان مرغوب ترین و پر فروش ترین پسته ایرانی در نقاط مختلف کشور در حجم بالا تولید می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز عمده پسته فندقی اعلا و صادراتی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی خامپسته فندقی خام صادراتیپسته فندقی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *