تامین کننده پسته اکبری صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده پسته اکبری صادراتی

تامین کننده پسته اکبری صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری صادراتی تولید شده در مناطق مختلف کشور را برای مشتریان تامین می نماید.

تامین کننده پسته اکبری صادراتی

پسته اکبری یکی از لوکس ترین و مرغوب ترین انواع پسته های صادراتی ایران است. این پسته از گروه پسته های بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته اکبری علاوه بر کشیدگی، وزن سنگین،درجه خندانی بالا و طعم بسیار بی نظیری دارد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. بیش از ۹۰ درصد پسته های اکبری خندان هستند و میزان دهن بست پایینی دارد.

پسته اکبری به پسته آجیلی معروف است و از آن بیشتر جهت استفاده در آجیل و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.پسته اکبری هم چنین از نظر اقتصادی گران ترین پسته تولید شده در کشور است.

پسته اکبری بیشتر به کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند مانند آلمان،ایتالیا،امارات،عمان،دبی،کویت و.. صادر می گردد. صادرات پسته اکبری نیازمند اخذ گواهی آفلا توکسین است زیرا این پسته تا زمان رسیدن مدت زمان بیشتری بر روی درخت باقی می مانند و درصد سم آفلا توکسین در آن بالا است. صادرات پسته های اکبری به کشورهای اروپایی که در زمینه آفلاتو کسین بسیار حساس هستند کمی سخت تر است.

بیشترین حجم از پسته اکبری در کشور متعلق به کرمان،رفسنجان،یزد و دامغان است . شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری اعلا و درجه یک تولید شده در مناطق مختلف را با توجه به نیاز شما به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و به شما عزیزان ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

تامین پسته اکبری صادراتیتامین کننده پسته اکبریتامین کننده پسته اکبری صادراتیتامین کننده پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *