پسته درجه یک خندان رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته درجه یک خندان رفسنجان

پسته درجه یک خندان رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته درجه یک ،خوش طعم و تازه رفسنجان را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

پسته درجه یک خندان رفسنجان

اگر از دوست داران پسته و یا از تاجران این محصول کشاورزی باشید قطعا نام پسته رفسنجان را به عنوان مرغوب ترین و خوش طعم ترین پسته ایرانی شنیده اید.

شهرستان رفسنجان قطب مهم و بزرگ تولید و فروش پسته در استان کرمان است و عمده خرید تاجران و بازرگانان ایرانی از این شهر انجام می شود.

پسته رفسنجان با توجه به آب و هوای خوب این منطقه و ارتفاع مناسب از سطح دریا از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. انواع پسته رفسنجان شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده در رفسنجان تولید می گردد و به بازارهای داخلی هم چنین کشورهای خارجی مانند کشورهای اروپایی،کشورهای آسیایی،عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

پسته رفسنجان طعم بسیار ناب و خاصی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر و افزایش میزان تقاضای آن شده است. از طرفی حجم تولید پسته در این منطقه بسیار بالا است به همین دلیل خرید و فروش پسته در رفسنجان بیشتر به صورت عمده انجام می شود.

سابقه کشت پسته در رفسنجان به سالهای بسیار دور برمی گردد هم اکنون نیز کشت و پرورش پسته در این منطقه از رونق بالایی برخوردار است.

شرکت بازرگانی شادیز بواسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر در این شهرستان انواع پسته مرغوب و تازه را به صورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهد.

دوستان عزیز می توانند انواع پسته و هم چنین مغز پسته با کیفیت رفسنجان را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

زاه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته خندان رفسنجانپسته درجه یک خندان رفسنجانپسته درجه یک رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *