عرضه مغز پسته درجه یک رفسنجان

عرضه مغز پسته درجه یک رفسنجان

عرضه مغز پسته درجه یک رفسنجان _ مرکز تولید و عرضه مغز پسته درجه یک شادیز، انواع مغز پسته رفسنجان را با بالاترین کیفیت به مشتریان محترم در سراسر جهان ارائه می نماید.

عرضه مغز پسته درجه یک رفسنجان

عرضه مغز پسته درجه یک رفسنجان به صورت عمده ابتدا برای بازارهای داخلی خشکبار و سپس در درجه اول برای بازارهای صادراتی مانند اروپا ، لبنان ، قطر ، اردن و استرالیا انجام می شود.

مغز پسته که با دست شکسته است( مغز پسته دست شکن) یکی از محبوب ترین مغزهای پسته است زیرا از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است. بعلاوه درصد بسیار کمی پسته خرد شده و شکسته دارد.

مغز پسته گلدار ایرانی

مغز پسته با کیفیت عالی بیشتر از انواع پسته خندان تولید می شود تا ظاهر آنها بسیار بهتر شود. بنابراین ، آنها به دلیل انتخاب انواع پسته خندان  ، شکل ظاهری بسیار زیبا و گلداری دارند. معروف ترین مغز پسته خندان و گلدار در بازار، مغز پسته ممتاز نامیده می شود.

عرضه مغز پسته با کیفیت معمولی:

عرضه مغز پسته با کیفیت معمولی:

اگر پسته اولیه برای تولید مغز ، پسته دهان بسته باشد ، خروجی نوع متداول مغز پسته است. برای کیفیت بهتر و اندازه مغزهای بزرگ ، به پسته های دهان بسته و درصد مغز بیشتری نیاز داریم. مغز زیاد در هر ۱۰۰ گرم پسته معمولاً بالاتر از ۴۹ گرم است.

صادرات مغز پسته:

 علاوه بر استفاده از مغز پسته ممتاز و مغز معمولی در بازار داخلی ،صادرات این محصول نیز قابل توجه است.

یکی از بازارهای اصلی صادرات مغزهای ممتاز ، کشورهای عربی هستند. استرالیا ، اروپا و کانادا خریدهای خوبی از این محصول دارند. لبنان نیز در برخی مواقع که از عوارض واردات مغز پسته می کاهد ، بازار خوبی است.

در تولید و عرضه مغز پسته ممتاز اگر شما قادر به تولید محصولی با مجوز آفلاتوکسین مجاز اتحادیه اروپا باشید ، صادرات شما به کشورهای اروپایی و کانادا سود خواهد داشت. در موارد صادراتی ، بیشتر فروش صادراتی در کارتن های ۱۰ تا ۱۲ کیلویی بسته بندی می شود. همچنین مغز پسته محصولاتی است که از نظر استاندارد اجباری است. در واقع ، این محصول به استانداردی برای صادرات از سازمان غذا و دارو نیاز دارد.

صادرات مغز پسته:

انواع مغز پسته ایران بسیار متنوع است و اگر اطلاعات کافی در مورد آنها داشته باشید سود قابل توجهی خواهد داشت.

مجموعه پسته و خشکبار شادیز در زمینه تولید مغز پسته تا فرآوری و بسته بندی و همچنین ارسال تا تحویل در کشور مقصد فعال است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت خشکبار شادیز با ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

مغز پسته

پسته درجه یکپسته درجه یک رفسنجانپسته رفسنجانپسته شادیزعرضه پستهعرضه پسته رفسنجانعرضه مغز پستهمغز پسته درجه یکمغز پسته درجه یک شادیزمغز پسته رفسنجانمغز پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *