تامین کننده و صادر کننده مغز پسته ممتاز ایرانی

تامین کننده و صادر کننده مغز پسته ممتاز ایرانی

تامین کننده و صادر کننده مغز پسته ممتاز ایرانی _ بازرگانی مغز پسته شادیز، تامین کننده انواع مغز پسته ممتاز ایرانی به صورت عمده است.

تامین مغز پسته صادراتی خود را می توانید به این بازرگانی وا گذار نمایید.

تامین کننده و صادر کننده مغز پسته ممتاز ایرانی

مغز پسته ایرانی به طور معمول از دو نوع پسته، پسته دهان بسته و پسته خندان تهیه می شود و مغز آن می تواند از هر نوع پسته ایرانی باشد.
مغز پسته معمولاً به عنوان ماده غذایی در صنایع مختلف مانند محصولات نانوایی ، شکلات و شیرینی و همچنین آشپزی استفاده می شود.
طبق آماری که انجمن پسته ایران (IPA) جمع آوری کرده است ، ایران سالانه ۱۸۰۰۰ تن مغز پسته صادر می کند. از آنجا که شرکت تولیدی و بازرگانی پسته شادیز توانایی و امکانات لازم برای هر دو نوع را دارد ، بنابراین هر دو نوع آنها با بهترین کیفیت در دسترس هستند.

مغز پسته دهان بسته:

تامین کننده و صادر کننده مغز پسته

پسته های دهان بسته به منظور شکستن و تولید مغز پسته به کارخانه شکست پسته شادیزا برده می شوند ، تمام مراحل کار کاملاً خودکار است. رنگ این نوع مغز پسته نسبت به مغز پسته خندان روشنتر است اما از نظر قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. این نوع مغز پسته ایرانی مناسب شیرینی پزی یا پخت و پز است و سپس مغزها باید مخلوط شوند یا پودر آن درست شود.

مغز پسته خندان:

تامین کننده و صادر کننده مغز پسته ممتاز ایرانی

مغز پسته خندان از نظر رنگ و اندازه بسیار مرغوب است. این نوع مغز پسته ایرانی از پسته خندان گرفته می شود که با دست شکسته می شود ، از این رو مدت زمان بیشتری طول می کشد همچنین قیمت آن در مقایسه با مغز پسته دهان بسته بالاتر است. این نوع مغز برای شیرینی جات مخصوصاً در مواردی که پسته بدون مخلوط کردن یا پودر کردن ، مثلاً باقلوا یا دلمه های ترکی استفاده می شود ، مناسب است.

مغز پسته های سبز

این نوع مغز پسته به طور معمول از طریق برداشت پسته هنگامی که هنوز خام است تولید می شود (کال) که این بدان معنی است که قبل از اینکه پسته کاملاً رسیده شود. این نوع مغز پسته به دلیل فرآیند پر هزینه ، معمولاً گرانتر از انواع دیگر پسته است. اول از همه پسته برای چند روز در معرض آفتاب خشک می شود و سپس پوست گیری می شود. مرحله دوم این است که مغز ها را به آب جوش آغشته می کنند تا پوست نرم شده روی مغز از بین برود.

از آنجا که رنگ مغز های آن سبزتر است ، قیمت مغز پسته نیز بالاتر است. مغز پسته سبز ایرانی به عنوان ماده غذایی لوکس شناخته می شود که در صنایع مختلف مانند: شیرینی ، شکلات ، بستنی ، سوسیس و ژامبون مورد استفاده قرار می گیرد.

مغز پسته کال سبز:

مغز پسته کال سبز

مغز های کال (خام) همانطور که قبلاً ذکر شد از درختانی گرفته می شود که پسته هنوز خام است و به حد استاندارد بلوغ نرسیده است ، این دلیل سبز بودن آن است. این نوع مغز پسته ایرانی به طور معمول بین مرداد تا شهریور ماه تولید می شود. این نوع را می توان بسته به درصد رنگ خام که به عنوان سبز متمایز شده است درجه بندی کرد ، بنابراین اگر کاملاً خام باشد یا درصد رنگ قرمز آن کم باشد کیفیت خوبی را تأیید می کند.

مغز پسته پوست گیری شده سبز:

تامین کننده و صادر کننده مغز پسته

مغز پسته پوست کنده یا پوست گیری شده سبز در بین انواع مغز ها به عنوان با کیفیت ترین و گرانترین مغز پسته  شناخته می شود. مغزهای پوست کنده سبز از مغز پسته کال (خام) حاصل می شوند. مغز های پوست کنده سبز را می توان در ۴-۵ نوع طبقه بندی کرد که می توان آنها را از درصد رنگ سبز موجود در آن ها متمایز کرد ، به عنوان مثال سبز تیره ، سبز ، سبز روشن ، زرد و زرد روشن.

انواع مغز پسته را می توانید با بهترین کیفیت ممکن از بازرگانی پسته و خشکبار شادیز و با قیمت های نازل تامین نمایید.

بازرگانی ما تامین کننده و صادر کننده انواع مغز پسته صادراتی درجه یک بوده و در حوزه امور تجاری آماده ارائه خدمات می باشد.

با ما در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان شادیز

 

مغز پسته

بازرگانی پسته شادیزپسته ممتازتامین کننده پسته ایرانیتامین کننده مغز پستهتامین مغز پستهشرکت صادر کننده مغز پستهصادر کننده پسته ایرانیصادر کننده مغز پستهمغز پستهمغز پسته ایرانیمغز پسته شادیزمغز پسته ممتازمغز پسته ممتاز ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *