تامین کننده و صادر کننده بادام ایرانی برتر

تامین کننده و صادر کننده بادام ایرانی برتر

تامین کننده و صادر کننده بادام ایرانی برتر _ مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز  به عنوان معتبرترین شرکت تولید کننده ،تامین کننده و صادر کننده خشکبار ایرانی، آماده عقد قرارداد های کوتاه مدت و بلند مدت با شما عزیزان می باشد.

تامین کننده و صادر کننده بادام ایرانی برتر

بادام یکی از میوه های گونه های خاورمیانه و جنوب آسیا است. بادام در اصل از تیره Prunus است و میوه بادام به عنوان یک درختچه در نظر گرفته می شود که از یک پوسته خارجی و یک پوسته سخت تشکیل شده است که مغز در داخل پوسته پنهان شده است.

به طور معمول خریداران علاقه مند به خرید مغز بادام یا بادام بدون پوست هستند ، بدیهی است که بادام بدون پوست گران تر است زیرا از پوسته سخت خارج شده و به بادام خوراکی نهایی تبدیل شده است.

از بادام می توان به اشکال مختلف استفاده کرد ، یکی از روشهای معمول استفاده از بادام این است که بادام در آب داغ فرو رفته و باعث می شود تا لایه روی مغز نرم شود و پس از برداشتن لایه نازک روی مغز ، بادام سفید می شود.

کشورهای مختلف از بادام به شکل منحصر به فرد خود استفاده می کنند ، به عنوان مثال در ایران ، وقتی بادام هنوز خام و سبز است ، آن را در نمک دریا فرو می کنند و به عنوان میان وعده می خورند ، ایرانیان نیز بادام بو داده را می خورند.

بهترین آب و هوا برای پرورش بادام هوای گرم ، خشک در تابستان ها و زمستان های بارانی است که از ویژگی های آب و هوای مدیترانه ای است. بادام در ایران ، افغانستان ، هند و پاکستان به بادام معروف است.

بادام تولید جهانی در سال ۲۰۱۳ حدود ۲.۹ میلیون تن بود و ایالات متحده آمریکا با ۱.۸ میلیون تن بزرگترین تولید کننده بادام است . اگرچه بادام به طور معمول بصورت سالم خورده می شود ، اما می تواند یک ترکیب خوب در غذاهای مختلف باشد ، به اشکال مختلف مانند خلال بادام ، مغز بادامقطعه قطعه شده یا پودر و همچنین مغز بادام کامل. مانند سایر میوه های خشک و آجیل ، از بادام می توان در شیرینی جات مانند کیک بادام ، کلوچه های بادام ، بستنی بادام ، میلک شیک ، کره بادام و غیره استفاده کرد.

از نظر تغذیه ای ، بادام بسیار غنی است زیرا حاوی ویتامین E ، ویتامین های گروه B ، نیاسین ، کلسیم معدنی ، روی ، فسفر ، منیزیم و همچنین آهن است. تحقیقات اخیر نشان می دهد که مصرف بادام برای بدن بسیار مغذی است زیرا می تواند لیپوپروتئین های با چگالی کم را کاهش دهد و از طرف دیگر می تواند سطح خون لیپوپروتئین های با چگالی بالا را افزایش دهد.

مانند بادام زمینی ایرانی و انجیر خشک ، بادام نیز می تواند از طریق خاک ، آبیاری یا برداشت به آفلاتوکسین آلوده شود. کشورهای اتحادیه اروپا محدودیت های بسیار سختگیرانه ای را برای آفلاتوکسین در نظر گرفته اند و از سال ۲۰۰۷ قبل از ورود به اتحادیه ، کلیه بار بادام را بررسی و بازرسی می کنند.

بادام برتر ایرانی ( بادام مامایی)

یکی از تولید کنندگان بادام ایران است. ایران به دلیل شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مناسب برای پرورش بادام مناسب است. بادام در مناطق مختلف ایران مانند قم ، ، شیراز ،یزد ، کرمان ، سیرجان ، چهار محال بختیاری ، نجف آباد و مشهد کشت می شود

به طور عمده دو نوع بادام وجود دارد که ابتدا در ایران بادام طبیعی رشد می کند ، که شبیه بادام کالیفرنیا و بادام مامایی است که ۸۵ درصد از این نوع در ایران رشد می کند. بادام معمولی ایران به اندازه بادام مامایی آن معروف نیست زیرا بادام مامایی( مامرا ) تلخی ندارد و تقریباً کل این محصول در ایران تولید می شود و حجم بسیار کمی نیز در افغانستان تولید می گردد.

اگر چه بادام مامایی گران ترین نوع بادام است ، بادام مامایی در مقایسه با بادام آمریکایی منبع غذایی کمیاب ، خوشمزه و غنی است و کاملا ارگانیک می باشد. همچنین بادام مامایی در مقایسه با بادام آمریکایی دارای سطح روغن بیشتری است ، زیرا آمریکایی ها بادام را از طریق حرارت زیاد پاستوریزه می کنند.

برخی از خواص بادام مامایی برای سلامتی می تواند مفید باشد، مصرف بادام سبب تقویت و بهبود عملکرد مغز می شود. دومین فواید بادام مامایی، که توسط همه شناخته شده است ، مراقبت از پوست است ، بسیاری از متخصصان پوست به بیماران پوستی پیشنهاد می کنند پوست خود را با روغن بادام ماساژ دهند. پیشگیری از سرطان یکی دیگر از فواید بادام است. از آنجا که بادام حاوی اسید فولیک است ، همچنین باعث کاهش بروز مشکل در هنگام تولد در زنان باردار و نوزادان تازه متولد شده آنها می شود. کاهش وزن مزیت بسیار رایج بادام کوهی است و اکثر ورزشکارانی که به ورزش می پردازند توصیه می شود به منظور تقویت انرژی و همچنین متعادل سازی وزن ، بادام را به صورت روزانه مصرف کنند.

شرکت خشکبار ایرانی شادیز ، به عنوان بزرگترین تامین کننده و صادر کننده کننده بادام و خشکبار ،بهترین نوع بادام ایرانی را با مقرون به صرفه ترین قیمت به سراسر جهان صادر می نماید.

برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه تولیدی خشکبار شادیز ارتباط مستقیم بگیرید.

تماس با ما

بادام مامایی
عکس نوع سایز/ تعداد اندازه گیری (گرم)
تامین کننده و صادر کننده بادام ایرانی برتر A ۱۲۰-۱۲۵ ۱۰۰
بادام مامایی AA ۱۱۰-۱۱۵ ۱۰۰
بادام مامایی AAA ۱۰۰-۱۰۵ ۱۰۰
بادام مامایی AAAA ۹۰-۹۵ ۱۰۰
بادام مامایی
عکس  نوع سایز/ تعداد اندازه گیری (گرم)
بادام مامایی AAAAA (JUMBO) ۸۵ ۱۰۰
بادام مامایی ES ۱۳۰ ۱۰۰
بادام مامایی ESB ۱۴۵ ۱۰۰
تامین کننده و صادر کننده بادام ایرانی برتر MINI ۱۶۰-۲۰۰ ۱۰۰
 

بادام

انواع بادام ایرانیبادام ایرانبادام ایرانیبادام ایرانی برتربادام ایرانی شادیزبادام برتر ایرانیبادام ماماییبادام مامایی ایرانیبادام مامراتامین بادام ایرانیتامین کننده بادامتامین کننده بادام ایرانیتامین کننده بادام ماماییخرید بادام ماماییصادر کننده بادامصادر کننده بادام ایرانیصادر کننده بادام ماماییصادرات بادام ماماییفروش بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *