قیمت فروش بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت فروش بادام مامایی شهرکرد

قیمت فروش بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند.

قیمت فروش بادام مامایی شهرکرد

قیمت فروش بادام مامایی در شهرهای مختلف کشور متفاوت است دلیل آن هم نوسانات بازار و وجود واسطه های متعدد که بر قیمت خرید و فروش بادام تاثیر گذار است.

به طور کلی قیمت بادام مامایی با توجه به درصد و کیفیت مغز،تازگی و کیفیت آن محاسبه می شود عوامل دیگری هم چون میزان عرضه و تقاضا هم چنین حجم خرید نیز بر قیمت بادام تاثیر گذار است. هر چه حجم خرید محصول بالاتر باشد با قیمت پایین تری عرضه می گردد. در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار قیمت بادام مامایی دائما در حال نوسان است.

بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری به صورت عمده تولید می گردد و بیشتر جنبه صادراتی دارد بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا بادام مامایی قیمت بالایی دارد و از طرفی هنوز در ایران به طور کامل شناخته نشده است.

خصوصیات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین بادام های تولید شده در ایران است . این بادام مغز شیرین درشت و بسیار خوش طعمی دارد مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم شیرینی دارد و درصد دو قلویی در آن بالا است. از بادام مامایی به دلیل چربی زیاد علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف و برای تولید صابون نیز استفاده می شود.بادام مامایی به صورت مغز،با پوست،پودر بادام و خلال بادام در بازار خرید و فروش می شود این بادام به کشورهایی نظیر هند،ترکیه و روسیه صادر می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام مامایی را بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

فروش بادام مامایی شهرکردقیمت بادام ماماییقیمت بادام مامایی شهرکردقیمت فروش بادام ماماییقیمت فروش بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *