تامین کننده گردو درجه یک ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده گردو درجه یک

تامین کننده گردو درجه یک ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردو درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم برای مشتریان در سراسر کشور تامین می نماید.

تامین کننده گردو درجه یک ایرانی

کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است. گردوهای ایرانی به دلیل برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب از طعم بی نظیر و کیفیت بالایی برخوردار هستند. انواع مختلف گردو به صورت عمده در مناطق مختلف کشور تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

انواع گردو ایرانی

انواع گردو ایرانی عبارتند از:گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی. هر یک از انواع گردو خصوصیات جداگانه ای دارند و به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود. گردوهای تولید شده در ایران از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری دارند.

بیشترین حجم از تولید گردو در کشور متعلق به استان فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و سایر استان ها می باشد. گردو میوه ای گردو و دو پوسته ای است یک پوست سبز رنگ و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو در آن جای دارد. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک می کند.

گردو از با ارزش ترین انواع خشکبار است و امروزه به عنوان پر کاربرد ترین خشکبار در سراسر دنیا از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تولید شده در نقاط مختلف کشور را به صورت مستقیم از تولید کننده با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

تامین کننده گردوتامین کننده گردو ایرانیتامین کننده گردو درجه یکتامین کننده گردو درجه یک ایرانیگردو درجه یک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *