فروش بادام سنگی و کاغذی شیراز _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام سنگی و کاغذی شیراز

فروش بادام سنگی و کاغذی شیراز _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام استان فارس را به صورت عمده و بدون واسطه برای مشتریان تامین می نماید.

فروش بادام سنگی و کاغذی شیراز

استان فارس اصلی ترین و بزرگ ترین قطب تولید کننده بادام در کشور است. انواع بادام درختی از جمله بادام کاغذی و بادام سنگی به صورت عمده در مناطق مختلف این استان تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. البته انواع دیگر بادام نظیر بادام ربیع و بادام شاهرودی نیز در این استان کشت می شود و اما بیشترین حجم و معروف ترین آن ها دو نوع سنگی و پوست کاغذی است.

بادام سنگی شیراز

بیشترین حجم از بادام سنگی تولید شده در کشور متعلق به استان فارس است . بادام سنگی از ارقام دیر گل است به همین دلیل باید در مناطق معتدل و سردسیر مانند استان فارس و یا چهارمحال بختیاری کشت شود . استان چهارمحال بختیاری نیز پش از فارس رتبه دوم تولید بادام سنگی را دارا می باشد بیشترین سطح زیر کشت بادام در چهارمحال متعلق به بادام مامایی است. بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود . مغز بادام سنگی طعم شیرین و کیفیت بالایی دارد از مغز این بادام به دلیل چربی بالا علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف نیز استفاده می شود. بادام سنگی فارس میزان تقاضای بالایی هم در بین خریداران داخلی ،مصرف کنندگان و مشتریان خارجی دارد.

بادام پوست کاغذی شیراز

بادام پوست کاغذی یا منقا نوع دیگری از بادام درختی است که به صورت عمده در شهرهای استان فارس تولید می گرددو بادام کاغذی پوست بسیار نازکی دارد و از آن در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. بادام کاغذی درصد مغز به پوست بالایی دارد. میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و سنگی نیز بیشتر است. به طور کلی بادام کاغذی بادامی لوکس جهت استفاده در آجیل و گزینه مناسبی برای صادرات است.

مجموعه بازرگانی شادیز عمده بادام کاغذی و بادام سنگی مرغوب فارس را با قیمت بدون واسطه به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام [انوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام سنگی و کاغذی شیرازفروش بادام سنگی شیرازفروش بادام سنگی و کاغذی شیرازفروش بادام کاغذی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *